راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رای نیست

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رای نیست، گفت: ما باید به اشخاصی که مورد نظر ما هست رای بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) با حضور در ستاد انتخابات شورای نگهبان پس از انداختن رای خود در صندوق رای با اشاره به اینکه راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رای نیست، گفت: ما باید به اشخاصی که مورد نظر ما هست رای بدهیم. امروز خوشبختانه ملت ما حضور جدیدی را در پای صندوق‌های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهاد‌های اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می‌گیرد، گفت: مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهاد‌ها و شخصی که می‌خواهد متصدی در این نهاد‌ها شود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند. حضور پرشور مردم موجب اقتدار افزایش اقتدار نظام امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن‌ها خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم عقلا و شرعا حضور پیدا کنیم برای اینکه آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار کشور می‌شود و امنیت ملی و مقابله با نقشه‌های دشمنان را رقم می‌زند را انجام دهیم.

 

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه مردم گلایه‌های مختلف دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد، گفت: گلایه‌های زیادی هم ممکن است وجود داشته باشد که خیلی از آن‌ها ممکن است حق باشد، اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق‌های نیست. باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و به اشخاصی که مورد نظر ما است که نزدیک به خواسته‌های ما است را انتخاب کنیم.
 

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خداوند آنچه را که خیر است را برای این ملت و کشور حمایت کند، گفت: ما مطمئن هستیم مردم عزیز ما که همیشه فهیم بودند برای این مورد هم پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و با درایت تمام آنچه را که خیر ایشان هست انجام خواهند داد و سعادت کشور را تضمین خواهند کرد.

کد خبر 1067227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha