اولویت دولت سیزدهم عدالت در تخصیص اعتبارات باشد

نخعی گفت: خراسان جنوبی در موضوع عدالت، مورد بی مهری قرار گرفته است، اولویت دولت سیزدهم باید عدالت در تخصیص اعتبارات و فعلیت بخشیدن به ظرفیت های مناطق محروم استان باشد.

«مصطفی نخعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: طبق برآوردی که در استان خراسان جنوبی است، شرایط رای گیری خوب است چراکه مرم درک خوبی از شرایط موجود دارند.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی حساسیت های زمانی را درک و در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های حضور یافته اند، گفت: مردم این استان توجه خاصی به منویات و مطالبات رهبری دارند و امسال هم بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات حضور خواهند داشت.

 

نخعی با اشاره به اینکه در کل کشور علی رغم نا امیدی و تبلیغات دشمن و هم‌صدایی عده ای با دشمن که قصد ایجاد فضای منفعلانه و نا امیدی داشتند، پیش بینی می شود مردم خیلی تحت تاثیر این صحبت ها قرار نخواهند گرفت، افزود: پیش بینی مشارکت بالای سیاسی را داریم.

 

وی تصریح کرد: دولت آینده مشکلات و ابر چالش هایی را در بحث های اقتصادی، تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم عدالت در تخصیص اعتبارات و توجه به ظرفیت های مختلف کشور را دارد لذا اولویت دولت سیزدهم باید موضوع عدالت، به ویژه عدالت در تخصیص اعتبارات و فعلیت بخشیدن به ظرفیت های استان ها و به ویژه مناطق محروم باشد.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده مناسب از همه نیروهای شایسته و دلسوز که می توانند بار مشکلات را بر دارند، از اولویت های دولت آینده، فارغ از همه مرزبندی ها باشد، گفت: باید در دولت آینده از نیروهای مقتدر نظام استفاده شود، جوانان خوبی داریم که منشا کارهای بزرگی می توانند باشند مشروط به اینکه فضایی در اختیار آنها قرار بگیرد.

 

نخعی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی در موضوع عدالت مورد بی مهری قرار گرفته است، عنوان کرد: دولت سیزدهم باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشد چراکه ظرفیت های خوبی داریم، از پتانسیل مرز به درستی استفاده نشده لذا دولت سیزدهم ضمن اینکه مراودات مرزی با کشور افغانستان را باید تقویت کند باید به مردم مرزنشین در نقطه مرزی توجه کند، عایدات و منفعاتی که از قِبل مرز عاید کشور شده؛ خیلی به سمت منافع این قشر نرفته است.

 

وی ظرفتی معادن خراسان جنوبی را ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: دولت آینده با یک طرح و نقشه خوب و برنامه جامع و استراتژیک باید معادن استان را به منشأ درآمد، اشتغال و تولید تبدیل کند.

 

 

کد خبر 1067229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha