گزارش شبستان از حضور جامعه قرآنی پای صندوق های رأی

اعضای جامعه قرآنی کشور ضمن دعوت از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات امروز جمعه ۲۸ خردادماه پای صندوق های رأی می روند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ همزمان با ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ روز سرنوشت ساز ملت ایران برای انتخاب فردی اصلح جامعه قرآنی  همگام با ملت ایران همنوا با آیات کلام الله وحی  و سفارشات ائمه معصومین علیه السلام  برای حفظ و حفاظت از کیان جمهوری اسلامی ایران  در انتخابات شرکت کردند.

 جامعه قرآنی کشور در راستای تحقق آیه "واعدوا ماستطعتم من قوه..." در کنار ملت ایران اصلاح رای در دست گرفته و برای ساختن ایرانی قوی به یک صدا در برابر دشمنان متحجر و سفاک از هیچ حرکتی دریغ نکردند و همچون سال‌های گذشته ضمن حضور در پای صندوق های رای ملت شریف ایران را به این امر ثواب تشویق کردند.

 

 

 

عباس سلیمی،قاری بین المللی قرآن با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع لویزان گفت: جامعه قرآنی به خوبی در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند، قرآنیان به هر حال به‌عنوان وظیفه مضاعفی که دارند در این گونه موارد باید در خط مقدم باشند و ارادت خود را به قرآن در عمل ثابت کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام ادامه داد: ما دو نوع رأی اولی داریم یکسری از این رأی اولی‌ها جوانانی هستند که آینده ایران متعلق به آن‌هاست و مدیران آینده هستند و یکسری هم ما پیرمردانی هستیم که صبح زود می‌آییم تا رأی اولی باشیم.جمعی از فعالان قرآنی شهر تهران در محل مسجد جامع لویزان حضور یافته و با شرکت در محفل قرآنی برپا شده در مسجد، رای‌های خود را نیز به صندوق‌ها ریختند.

 

استاد سلیمی گفت: حاج قاسم عزیز به‌عنوان یک اسطوره بی‌بدیل و سرباز ولایتمدار که همه هستی خود را در دفاع از انقلاب داد، در قلب همه آحاد ملت ایران قرار دارد و حضور در پای صندوق‌های رأی یکی از انتقام‌هایی است که می‌توان در ارتباط با خون به ناحق ریخته شده ایشان گرفت.

 

 

 

 بنا بر این گزارش استاد احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی قرآن کریم با حضور در صندوق رای به مردم شریف ایران و جامعه قرآنی توصیه کرد: اولویت این انتخابات حضور حداکثری مردم است و افراد تا می توانند از مباحث جناحی  پرهیز کنند.

  وی افزود: برخی فکر می‌کنند که این حضور تنها برای انتخاب یک فرد است اما تمام دنیا و حتی مستضعفین دنیا چشم انتظار این انتخابات هستند تا مردم با قدرت شرکت کرده و فرد اصلح به پشتوانه رای ملت با استواری بیشتر  خدمت کند.

 

 

 بنابر این گزارش استاد محمدرضا پورزرگری قاری بین المللی قرآن کریم با حضور در پای صندوق رای شعبه امامزاده صالح تجریش و انداختن رای خود در صندوق  گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه نساء می فرماید:"إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا يَعِظُكُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا" یعنی آنکه "خدا به شما فرمان مى‏ دهد كه سپرده ‏ها را به صاحبان آنها رد كنيد و چون ميان مردم داورى مى ‏كنيد به عدالت داورى كنيد در حقيقت نيكو چيزى است كه خدا شما را به آن پند مى‏ دهد خدا شنواى بيناست "  انشاالله ملت شریف ایران بنابر این آیه شریفه امانت ریاست جمهوری کشور را بر عهده فردی شایسته و اصلح بگذارند.

 

 

بنا بر این گزارش استاد مهدی عادلی قاری بین‌المللی قرآن کریم ضمن حضور در پای صندوق رای گفت: حضور مردم و پشتوانه آن در انتخابات دولت قوی تری را شکل خواهد داد.

 

 

بنابر این گزارش حسن ربیعیان قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم لحظاتی پیش با حضور در صندوق رای مسجد جامع لویزان گفت: به نوبه خودم از حضور گرم و پرشور ملت ایران که لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری برای تعیین سرنوشت ۴ ساله کشورشان پای صندوقهای رای آمدند تشکر می کنم.

مردمی که  آمدند تا سرنوشت خود و جوانان کشور را تعیین کنند و از عزیزانی که تاکنون در این امر مهم شرکت نکردند می خواهم که هرچه زودتر به فکر صلاح و آینده کشورشان باشند چراکه هر ایرانی در انتخابات سهم به سزایی دارد. حضور پرشور ملت موجب روسیاهی دشمنان می شود. قطعاً کسانی که مردم را به رای ندادن تشویق می‌کنند دشمن این نظام و ملت هستند و مردم با حضورشان به آنها می فهمانند که وفادار به انقلاب و جمهوری اسلامی خواهند بود.

 
 
 

کریم دولتی، از پیشکسوتان قرآنی کشورمان با حضور در مسجد جامع لویزان، پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه‌ تک تک افراد این است که خودشان و خانواده و افرادی که روی آن‌ها مؤثر هستند، تشویق به حضور کنند و رئیس جمهور می‌تواند با ۵۰ درصد به اضافه یک رأی انتخاب شود و چه بسا آن یک رأی، رأی من یا شما باشد. امیدواریم با حماسه‌ای که امروز مردم ما رقم می‌زنند آینده خیلی خوبی را پیش رو داشته باشیم.

 

 

 

بنابراین گزارش دکتر رحیم قربانی سرپرست گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله  صلی الله علیه واله و سلم  با حضور در صندوق رای گیری شعبه مسجد جامع لویزان گفت: از همان لحظات ابتدایی شروع رای گیری گروه تواشیح محمد رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم متشکل از ۱۰۰ نفر از قاریان و موشحین برتر استان تهران ور در شعب و حوزه‌های مختلف رای‌گیری به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند. گفتنی است این  صد نفر به چند گروه کوچک تر تقسیم شده و هرکدام در چند شعبه  تا پایان رای گیری امروزبه اجرای برنامه می پردازند.

قربانی تصریح کرد: به طور قطع حضور گسترده مردم نقشه های دشمنان را بر آب خواهد کرد و این اولین انتخابات بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است که به فرموده ایشان جمهوری اسلامی ایران حرم است و همه وظیفه دفاع از این حرم را داریم.

وی خاطرنشان کرد:  از این رو هر شرکت کننده در انتخابات به مثابه مدافع حرم جمهوری اسلامی که در این  روز قدر انتخابات سرنوشت چهار ساله کشور را تعیین می کند. از خداوند متعال مسئلت داریم تا فردی اصلح، منطبق با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی انتخاب شود تا زمینه ساز حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
دکتر قاسم رضیعی قاری بین المللی قرآن کریم با حضور در شعبه رای گیری منطقه نارمک تهران گفت: به طور قطع  رای ندادن توصیه دشمنان نظام و مردم کشور است از همین رو می توان به این نتیجه رسید که برای حفظ کشور باید پای صندوق های رای حضور داشت. به فرموده شهید بزرگوار همت هرگاه در جبهه ،خودی ها را گم کردید نگاه کنید  دشمن کدام نقطه از جبهه ی شما را مورد هجمه قرار می دهد؛ بدانید  آنجا خودی ها هستند.
 
 
 
 
 
 
 

بنابراین گزارش؛‌ محمد رضا پورمعین؛‌ خادم القرآن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بنده با کمال افتخار امروز صبح به تاسی از امام خامنه ای در پای صندوق رای باتفاق تمام اعضای خانواده حاضر شدیم و به مهمترین مشارکت مردمی لبیک گفتیم.
 
 
پور معین افزود: من رای خود را به صندوق  های حاصل از خون شهیدان ریختیم و با رمز انتقام بزرگ ‌خونخواهی سردار دلها شهید  مقاومت و امنیت سپهبد قاسم سلیمانی شرکت کردبم ان شا الله در ساعات باقی مانده همه بیایند و قهر را کنار گذاشته و با آرمان های شهیدان مجددا بیعت کنند تا ایرانی قوی ، مستقل و ‌‌ازاد بسازیم.
 
 
بنابراین گزارش «هاشم روغنی» یکی دیگر از اساتید قرآن در گفت و گو با شبستان گفت: با افتخار درانتخابات شرکت کردم. برای سربلندی ایران اسلامی و ایفای نقش مهمی که در حفاظت از کیان جمهوری اسلامی داریم،بایددر انتخابات شرکت کنیم. مردم امروز موظف به حضور هستند.
وی افزود: خداوندا منتخبمان را کمک بفرما ازتسلط هواهای نفسانی ومنیتها و شیاطین جنی وانسی دورباشد. 
 
 
 
 
این گزارش در حال تکمیل است ....
کد خبر 1067247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha