خلق حماسه ای دیگر با مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای

مردم همیشه در صحنه شهرستان های آبادان و خرمشهر همزمان با سراسر کشور برای خلق حماسه ای دیگر و بیعت مجدد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرای در ۲۹۰ حوزه اخذ رای حضور یافتند.

خبرگزاری شبستان _ منطقه آزاد اروند، اسماعیل آریانیا: از صبح امروز (جمعه 28 خرداد) فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به صورت رسمی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان های آبادان و خرمشهر آغاز شد.

 

مردم شهید پرور منطقه آزاد اروند در راستای بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از فرامین حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب از پیش از شروع فرایند رای گیری در شعب اخذ رای آماده شدند تا رای خود را به صندوق ها بریزند.

 

واجدین شرایط رای دادن در منطقه آزاد اروند در مجموع 357 هزار نفر هستند (در آبادان 227 هزار نفر و خرمشهر 130 هزار نفر)، همچنین در آبادان پنج هزار و 500 نفر و در خرمشهر سه هزار و 500 نفر رای اولی برای نخستین بار در تعیین سرنوشت کشور شرکت می‌کنند.

 

مسئولان نیز شرایط و امکانات لازم برای جمع‌ آوری آرای مردم را در این منطقه با افزایش شعب اخذ رای مهیا کرده‌اند به طوری که در هر شعبه و پای هر صندوق یک ناظر بهداشتی در نظر گرفته شده است تا انتخابات در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی اجرایی شود.

 

اخذ اثر انگشت در روز رای گیری، ممنوع بوده، کد شناسایی ملی الزامی است و رای دهندگان باید 18 سال تمام داشته باشند. از افراد خواسته شده هنگام مراجعه به شعب رای گیری برای رای دادن، ماسک و خودکار شخصی به همراه داشته باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

در آبادان نیز 194 نامزد و در خرمشهر 154 داوطلب به ترتیب برای تصاحب کرسی شورای اسلامی شهر 9 و هفت نفر در این دوره از انتخابات با یکدیگر رقابت می کنند.

 

امروز همزمان با سراسر میهن اسلامی ما آحاد مردم از پیر و جوان، عشایر غیور و اقشار مختلف جامعه گرفته تا مادران آبادانی و خرمشهری با حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان دادند که همیشه در پیروی خط ولایت فقیه و امامین انقلاب هستند.

 

مردم با تاکید بر حضوری پرشور برای شکست دشمنان از همشهریان و هموطنان خود خواستند این بار هم با شرکت در حماسه حضور با رای خود برگ زرین دیگری بر تاریخ کشورمان اضافه کنند.

 

«میثم محیسن» یکی از شهروندان آبادانی در هنگام فرایند رای گیری اظهار کرد: مسئله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده و بیدار و هوشیار است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. امروز ما آمده ایم تا بار دیگر به جهانیان و استکبار و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ثابت کنیم و نشان دهیم که همواره پبرو خط ولایت فقیه و امامان هستیم.

 

«سیده مریم موسوی» نیز یکی از شهروندان خرمشهری گفت: ما آمده ایم تا به دشمن بگوئیم با این همه تبلیغات گسترده ضد ایران و ایرانی به هیچ نخواهی رسید چرا که ملت ما بصیرت دارد و همواره گوش به فرمان مولای متقیان خود است.

 

«حوریه تختایی» مادر شهید والامقام مدافع حرم «عارف کائد خورده» نیز در ساعات ابتدایی امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رای در انتخابات شرکت و مردم را برای حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

 

«محمد توکلی» نیز یکی دیگر از شهروندان آبادانی با دعوت از آحاد مختلف جامعه پای صندوق های رای تاکید کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در وصیت نامه تک تک شهدا به ما توصیه شده که پیرو خط ولایت فقیه و امامین انقلابمان باشیم، لذا امروز آمده ایم تا حماسه دیگری را رقم زده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

 

«معصومه دار پرنیان» نیز تصریح کرد: رای می دهم چرا که نظام و کشورم را دوست دارم و در این برهه حساس تاریخی رای من مشکلات کشور را حل می کند؛ کسانی که رای نمی دهند بدانند با این کار ضربه به خود زده اند نه نظام چراکه به لطف و عنایت خداوند و شهدا ایران اسلامی پایدار خواهد ماند و حق هر گونه اظهار نظری را از خود سلب می کنند.

 

کد خبر 1067278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha