حضوربیش از ۱۰هزار رأی اولی دراستان سمنان

۱۰هزار و ۹۰۶ رای اولی ۲۸ با حضور در پای صندوق‌های رای جشن تکلیف سیاسی خودرا به نمایش می گذارند.

«محمد دستورانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، با بیان اینکه همیشه اولین حس‌ها چه خوب یا بد برای همیشه در ذهن آدمی ماندگار می‌شود و امروز رأی اولی‌های  استان سمنان در آستانه نخستین تجربه حضور و مشارکتشان در یک امر مهم سیاسی به نام انتخابات هستند گفت: در حقیقت رأی اولی ها با شرکت در این مشارکت سیاسی ، صفحه جدیدی در دفتر بلوغ فکری و شعور سیاسی خود می گشایند و با آمدن در پای صندوق رأی ، تفکر و عقلانیت را بیش از گذشته وارد زندگی  می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان  تصریح کرد: در همه‌ی انتخابات‌ها واژه‌ای به نام رای اولی‌ها وجود دارد که با حضور پر رنگشان به هر انتخابی رنگ تازه‌ای می‌بخشند واین کلمه پرمحتوا توام با طراوات، تازگی و امید و انرژی است واین افراد همین مفاهیم را با حضور پررنگ خود به صندوق‌های رای روانه می‌کنند و شاید همین دلیل است که هر انتخابی را رنگی نو و تازه می‌بخشد.

 

وی ضمن بیان اینکه دانش‌آموزان با رسیدن به سن تکلیف سیاسی می‌توانند برای تعیین حق سرنوشت کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند گفت: ۱۰ هزار و ۹۰۶ رای اولی  امروزبا حضور در پای صندوق‌های رای جشن تکلیف سیاسی را به نمایش می گذارند.

 

دستورانی بیان کرد: حق انتخاب و انتخاب اصلح، نعمت بزرگی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب در کشور نهادینه شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات وظیفه ملی و انسانی است و دانش آموزان و فرهنگیان همواره نقش مؤثر و غیرقابل انکاری درصحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دارند اظهارداشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بار دیگر با لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب وبا حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی،در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه ای ماندگاررقم می زنند.

 

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری، موجب عزّت و اقتدار ملی می‌شود و جامعه بزرگ فرهنگیان  همواره در عرصه‌های مختلف ملی، پیشرو بوده‌اند.

 

 دستورانی یادآورشد: مردم نیز با آگاهی به نقش مهم انتخابات در حل مسائل داخلی و حضور  ایران در تصمیم گیری های منطقه ای و  بین المللی ، با حضور حداکثری خود در این دوره همانند گذشته تمامی نقشه دشمنان را که همواره در آستانه برگزاری انتخابات بر طبل ناامیدی می کوبند، نقش برآب  کنند.

کد خبر 1067288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha