حضور باشکوه اهل تسنن و تشیع در پای صندوق های رای موجب شکست دشمنان می شود

حجت الاسلام خزاعی ضمن تقدیر از جامعه اهل تسنن و تشیع برای حضور باشکوه پای صندوق های رأی، این حضور و همدلی را باعث شکست دشمنان و بدخواهان نظام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«مصیب خزاعی» دقایقی پیش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر در شعبه اخذ رأی در مدرسه تلاش اسدیه درمیان رای خود را به صندوق انداخت.

 

امام جمعه درمیان با اشاره به کاشت بذر ناامیدی و تأکید دشمنان مبنی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی به خبرنگار شبستان گفت: مردم با حضور به موقع خود پای صندوق‌های رأی در اولین ساعات شروع انتخابات توطئه دشمنان را خنثی و باعث ناامیدی دشمنان شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با امیدواری کامل مسیر خود را ادامه می‌دهد، بر حضور به موقع مردم پای صندوق‌های رأی، انتخاب فرد اصلح و صبوری در صف انتخابات تأکید کرد.

 

وی با اشاره به این مهم که بعد از انتخابات، فصل برادری و مهربانی فرا می‌رسد، گفت: بعد از انتخابات و شروع فصل مهربانی باید کاندیداها با رعایت اخلاق اسلامی اختلافات دوران تبلیغات را به مهربانی تبدیل کنند.

 

امام جمعه درمیان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در اولین دقایق شروع انتخابات، این اقدام را فریضه دانست و افزود: بهتر است فریضه هر چه زودتر انجام شده و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به ساعات پایانی موکول نشود.

 

حجت الاسلام خزاعی ضمن تقدیر از جامعه اهل تشیع و تسنن برای حضور باشکوه پای صندوق های رأی، این حضور و همدلی را باعث شکست دشمنان و بدخواهان نظام دانست و بر حضور هر په باشکوه تر مردم تأکید کرد.

 

کد خبر 1067302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha