حضور در انتخابات از بهترین اعمال صالح است

حجت‌الاسلام نکونام با دعوت مردم به پای صندوق‌های رای، گفت: حضور در انتخابات از بهترین اعمال صالح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت و اظهار کرد: این عمل صالح در نهایت به جامعه‌سازی و تمدن سازی جهانی منجر می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با ترغیب مردم به حضور در انتخابات در نخستین ساعات برگزاری، تصریح کرد: حضور در انتخابات سبقت در خیرات است و هرکس زودتر در این عرصه حاضر شود بی‌شک از برادران دینی خود سبقت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام نکونام بابیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: این حضور در شرایطی که به تعبیر مقام معظم رهبری نظام اجتماعی ما به شدت نیازمند حضور مردم است منجر به انسجام، وحدت و همدلی مردم جامعه می‌شود.

 

امام‌جمعه شهرکرد، انسجام را لازمه رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این انسجام امروز در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود و امید است در پایان انتخابات شاهد درصد بالایی از مشارکت مردم استان باشیم.

 

حجت‌الاسلام نکونام امنیت کشور مردم را مرهون شرکت در انتخابات دانست و گفت: هرکجا به این مهم به خوبی توجه شده است امنیت برقرار بوده و در برخی جاها که به این موضوع توجه نشده منجر به ناامنی شده است.

 

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به نقشه‌های دشمن در ناامن کردن کشور، خاطرنشان کرد: دشمن هم طراحی کرده تا کشور را ناامن و جولانگاه داعش و امثال آن کند این در حالی است که ما می‌توانیم با مشارکت در انتخابات امنیت به کشور ببخشیم و به راهی که انقلاب اسلامی آغاز کرده ادامه دهیم.

 

کد خبر 1067318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha