ظرفیت بالگردی نیروی زمینی ارتش برای تسهیل در روند برگزاری انتخابات در اختیار مردم  قرار دارد

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه ظرفیت بالگردی نیروی زمینی ارتش امروز جهت تسهیل در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اختیار مردم شریف ایران قرار دارد، گفت: از این ظرفیت در مناطق صعب العبور جهت انتقال صندوق‌های سیار استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در شعبه اخذ رای مستقر در مجتمع سازمانی شهید فلاحی حاضر شد و پس از انداختن رای خود در صندوق با بیان اینکه رهبری حضور در انتخابات را به عنوان یک واجب عینی عنوان کرده است، گفت: بر همین اساس ما نیز به عنوان یک مقلد وظیفه داریم تا تکلیف شرعی خود را به نحو احسن انجام دهیم و در آغازین دقایق رای گیری در این مسابقه بندگی و اطلاعت شرکت کنیم.

 

وی درباره روند اخذ رای از نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تمامی نیرو‌های ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران به این تکلیف شرعی عمل می‌کنند، گفت: برای بخشی از نیرو‌هایی که داخل پادگان‌ها هستند. تمهیداتی انجام شده تا در همان مکان بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند و بخش دیگری از نیرو‌ها که در مرز‌های کشور مشغول مرزبانی و برقراری امنیت هستند نیز از طریق صندوق‌های سیار رای خود را خواهند داد. همچنین ظرفیت بالگردی نیروی زمینی ارتش امروز جهت تسهیل در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اختیار مردم شریف ایران قرار دارد و از این ظرفیت در مناطق صعب العبور جهت انتقال صندوق‌های سیار استفاده می‌شود.

 

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور مردم در همین ساعات اولیه آغاز انتخابات پرشور بوده و از این بابت نیز خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند و پشتیبان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 1067319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha