استقرار بیش از ۱۰۰ شعبه اخذ رای در ماسال

پورحضرت از استقرار یکصد و ۱۱ شعبه اخذ رای در شهرستان ماسال خبر داد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: تعداد 111 شعب اخذ رای ریاست‌جمهوری در شهرستان استقرار داده شده که از این تعداد 57 شعبه در ماسال و 54 شعبه در شاندرمن است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در کل شهرستان 10 صندوق سیار وجود دارد افزود: فرآیند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 7 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد تا مردم یک بار دیگر با حضور حماسه‌ای خود در سرنوشت کشور خود سهیم و اثر گذار باشند.

 

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی اثر انگشت که در ته برگ آرا زده می‌شد به‌لحاظ پیشگیری از کرونا در این مرحله از فرآیند انتخابات حذف شده است. 

 

پورحضرت تصریح کرد: ماسال جز شهرستان‌هایی است که همواره امتحان انتخابات را به خوبی پس داده و در جریان تمامی انتخابات‌های کشور مشارکت قابل توجهی داشته و در این دوره همچون سنوات گذشته حماسه آفرینی دیگری با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مورد انتظار است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در انتخابات هر رأی به نوعی رأی «بله» به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: این حرکت خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است که روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرده و آگاهی مردم به حساسیت این موضوع باعث حمایت از کشور و نظام است.

 

کد خبر 1067320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha