حذف اثر انگشت در رای گیری/ مردم خودکار به همراه داشته باشند

خوش خبر به مردم توصیه کرد: با توجه به حذف اخذ اثر انگشت با استامپ از مردم در فرایند رای گیری، خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی« انتخاب مردم» اظهار کرد: آگاهانه ترین رفتار و انتخابات موثر‌ را از سوی مردم شاهد خواهیم بود.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ماه هاقبل، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شد، ادامه داد: امروز در هزار و ۲۴ شعبه، عوامل اجرایی آماده هستند و در یک محیط امن و سالم تمام تمهیدات منطبق بر پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده و زمینه برای رأی گیری در مناطق شهری و روستایی فراهم است.

 

وی با بیان اینکه رأی گیری در هزار و ‌۲۴ شعبه استان آغاز شده و‌ شور و‌ شعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است، اظهار امیدواری کرد؛ هم استانی ها فرایند رأی گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

 

وی گفت: یکی از دغدغه های ستاد استانی کرونا، تضمین سلامت و ایمنی مردم بوده و هست و در این راستا تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است. 

 

به گفته وی؛ اضافه شدن شعب یکی از مهمترین برنامه ها در همین زمینه است.

 

رئیس ستاد انتخابات گفت: رأی گیری از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و بعد با تقاضای استانداران و موافقت وزیر کشور، ساعات افزوده خواهد شد.

 

خوش خبر به مردم توصیه کرد؛ با توجه به حذف اخذ اثر انگشت با استامپ از مردم در فرایند رای گیری، خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

کد خبر 1067329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha