فارس با بیش از یک هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رای بالاترین تعداد شعب را در کشور دارد

احمدی زاده گفت: بیش از یک هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رای در سراسر استان فارس راس ساعت هفت صبح فعالیت خود را آغاز کردند و فارس بالاترین تعداد شعب رای گیری را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک هزار و 844 شعبه اخذ رای در سراسر استان فارس راس ساعت هفت صبح فعالیت خود را آغاز کردند و فارس بالاترین تعداد شعب رای گیری را در کشور به خود اختصاص داده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: مردم فارس از ابتدای آغاز رای گیری حضور خوبی داشته اند و افزایش شعب اخذ رای به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقدام مطلوبی در استان بوده است.

وی اضافه کرد: در صورت شلوغ بودن شعب، رای گیری تا ۲ بامداد ادامه خواهد یافت و رای دهندگان باید کد نامزد شورای شهر را حتما در برگ رای خود وارد کنند زیرا شمار نامزدها زیاد است و امکان تشابه اسمی وجود دارد.

احمدی زاده اعلام کرد: سه میلیون و۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط رای در استان وجود دارد، در کلانشهرها رای گیری تمام الکترونیک انجام می شود و دلیل تاخیر در آغاز اخذ رای برخی از شعب تاخیر نیروها بود و پس از 2 بامداد آرا شمارش خواهند شد که اولویت شمارش با آرای ریاست جمهوری است.

کد خبر 1067333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha