۳۱۳ شعبه شهری و ۸۶ شعبه روستای در انتخابات همدان فعال هستند

محمدی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای ما ۸درصد افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر ۲۱۳ شعبه اخذ رای در همدان داریم که ۱۱ شعبه سیار است.

به گزارش خبر گزاری شبستان از همدان، «محمدعلی محمدی» ظهر امروز (28 خرداد) در نشست خبری با خبرنگاران همدان گفت: وضعیت انتخابات شهرستان همدان با جمعیت 700 هزار نفری ، وضعیت خاص خود را دارد.

 

فرماندار همدان افزود:  همه همکاران ما از شب گدشته فعال هستند تا شرایط مناسبی را برای انتخابات و حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه در دوران گذشته 297 صندوق رای داشته ایم اما امروز به دلیل کرونا تعداد شعب اخذ رای افزایش یافته است و همچنین اکنون 33 شعبه را در یک فضای گسترده تغییر مکان داده ایم.

 

وی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای ما 8درصد افزایش یافته است، اظهار داشت:  در حال حاضر 213 شعبه اخذ رای  در همدان داریم که 11 شعبه سیار است.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه  86 شعبه روستای داریم ، گفت: و این دوره یک صندوق سیار عشایری در این دوره داریم تا زمانی که در ییلاق هستند ثبت نام انجام داده اند.

 

محمدی گفت: مجموعا 321 نفر باقی مانده که رقابت می کنند که 217 نفر در همدان و ما بقی در شهرستان ها رقابت می کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین در بخش روستایی 619 نفر ثبت نام کرده انددر حال حاضر در روستاهای شهرستان همدان شامل بخش مرکزی و فهاوند 571 نفر به رقابت می پردازند.

 

انتخابات این دوره 42 شهرکشور از جمله از شهرهای که انتخابات تمام الکترونیک دارند در شهر همدان است.

 

 

کد خبر 1067374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha