مردم شهرستان سامان حضوری فعال در انتخابات دارند

اکبریان گفت: مردم ولایت مدار شهرستان سامان همیشه در صحنه های سیاسی حضور فعال داشته اند و امروز نیز با حضور پرشور در انتخابات نشان می دهند که دوستدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

«کمال اکبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مردم ولایت مدار شهرستان سامان همیشه در صحنه های سیاسی حضور فعال داشته اند و امروز نیز با حضور پرشور در انتخابات نشان می دهند که دوستدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

فرماندار شهرستان سامان حضور در انتخابات را حق قانونی مردم دانست و افزود: مردم با حضور در پای صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می کنند.

 

وی گفت: در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و امنیتی مشارکت دارند.

 

فرماندار سامان با اشاره به انجام اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در شهرستان سامان، از مردم دعوت کرد تا در همان ساعات ابتدایی در انتخابات شرکت کرده و رای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

 

اکبریان با اشاره به نقش حداکثری مردم در انتخابات برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن، خاطرنشان کرد: حضور مردم پشتوانه محکمی برای مسئولان هستند تا با قدرت و اقتدار بیشتر در عرصه بین‌المللی حضور یافته و اهداف والای نظام و انقلاب پیگیری شود.

 

کد خبر 1067393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha