حضور باشکوه مردم زیرکوه در ۶۸ شعبه اخذ رای

عربشاهی با بیان اینکه مردم زیرکوه در ۶۸ شعبه اخذ رای تاکنون حضور با شکوهی داشتند، گفت: به خاطر شرایط پیش رو و احتمال قطعی برق از مردم زیرکوه درخواست داریم تا قبل از غروب آفتاب به پای صندوق های اخذ رای بیایند.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در حوزه شهرستان زیرکوه ۶۸ شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای مردم در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: این تعداد شعبه اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰ در سه بخش مرکزی زیرکوه و شاسکوه و زهان قرار دارند و تمام اقدامات لازم برای اجرای انتخابات از جمله احراز هویت به خوبی در حال انجام است.

 

وی با توجه به اینکه ۲۷ هزار نفر در زیرکوه دارای واجد شرایط رای دادن هستند، ادامه داد: اميدواريم مردم زیرکوه با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰ برگ زرینی از تاریخ نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

 

عربشاهی بیان کرد: تاکنون حضور مردم زیرکوه در پای صندوق ها رای خوب بوده است و طی بازدیدهایی که توسط دست اندرکاران اعضای شورای تامین و هیئت نظارت و اجرایی انجام شده است هیچ گونه مشکل اجرایی و امنیتی در این شهرستان دیده نشده است.

 

فرماندار زیرکوه گفت: امیدواریم با مشارکت و تعاملی که بین عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد و با توجه به درک و اندیشه مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان زیرکوه شاهد شرکت درصد بالایی از مردم این شهرستان در انتخابات باشیم.

 

وی در پایان تاکید داشت: با توجه به شرایط پیش رو و احتمال قطعی برق و گرمای هوا و بحث ازدحام از مردم زیرکوه درخواست داریم تا با تدبیری که انجام شده در ساعات اولیه و قبل از غروب به شعب نزدیک اخذ رای در محل زندگی خود مراجعه کنند.

کد خبر 1067399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha