انتخابات سال ۱۴۰۰ و حضور پرشور مردم فردیس در مسجد المهدی(عج)

مردم شهرستان فردیس از نخستین ساعات شروع رأی گیری با حضور پرشور پای صندوق های رأی در مسجد المهدی(عج) آمدند تا بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی ایران تجدید پیمان کنند.

خبرگزاری شبستان - فردیس: شهرستان فردیس یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های استان البرز است و مسجد المهدی(عج) این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین قرارگاه هایی که همواره در طول سالیان گذشته به عنوان محل اخذ رأی محسوب می شود.

 

مردم مومن و خداجوی شهرستان فردیس با حضور در صفوف پیوسته از نخستین ساعت های صبح جمعه ۲۸ خرداد با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه با هدف مشارکت در انتخابات به مسجد المهدی(عج) آمده اند.

 

ازدحام جمعیت به گونه ای است که می توان گفت بیشترین مشارکت در سطح مساجد شهرستان در مسجد المهدی(عج) است؛ مرد و زن به ویژه رأی اولی ها به عرصه مشارکت سیاسی آمده اند. 

 

حضور پرشور و خستگی ناپذیر مردم به ویژه بانوان از دیگر ویژگی ها و شاخص های برپایی انتخابات ۱۴۰۰ در این مسجد جامع شهر است.

 

 

پای انقلاب می ایستیم حتی به قیمت جان

 

حماسه حضور فهیم شهرستان فردیس در عرصه برپایی انتخابات سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد، محمد مهدی محمدی از کاسبان پیشکسوت فردیس است که به خبرنگار خبرگزاری شبستان از فردیس در خصوص حضورش پای صندوق رأی می گوید: با امید و توکل با وضو پای صندوق رأی آمده ام. 

 

این کاسب پیشکسوت ادامه داد: چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این سال ها شاهد سختی ها و فشارهای مختلف داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم.

 

محمدی ادامه داد: دشمنان به خصوص استکبار جهانی و ایادی آن بدانند که با وجود تحریم ها و فشارهای بیش از حد بازهم مردم ایران دست از مقاومت در برابر ظلم های استکباری برنمی دارند و پای انقلاب می ایستند. 

 

دشمنان بدانند راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد 

 

نوجوان رأی اولی به نام مهدیه راسخ نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فردیس گفت: یک روز صبح جمعه بلند شدیم و فهمیدیم شهید حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه شهید کردند، امروز جمعه دیگری است و ما رأی اولی ها به صحنه آمدیم تا بگویم راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد. 

 

این نوجوان دانش آموز ادامه داد: همچون شهید حسین فهمیده، بهنام محمدی و .... پای انقلاب اسلامی ایران و ارزش های آن ایستاده ایم و اجازه تعرض به کشورمان را نمی دهیم. 

 

راسخ خاطرنشان کرد: همراه با مادر و پدرم برای اینکه رأی بدهم آمده ام و مطمئن هستم که این مشارکت سیاسی امروز من در سرنوشت کشورم موثر است.

 

گفتنی است، گروه سرود رأی اولی ها همزمان با روز انتخابات با حضور در پارک تندرستی شهرستان فردیس با مشارکت کانون بسیج رسانه فردیس و بسیج دانش آموزی برنامه اجرا کردند و جریانی از حماسه آفرینی برای عموم مردم این منطقه ایجاد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1067400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha