گزارش «سی ان ان» از حضور مردم ایران در صف های رای گیری انتخابات

«سی ان ان» در گزارشی در مورد حضور مردم در صف های انتخاباتی ایران نوشت : برخی از رای دهندگان پوسترهایی در دست دارند که روی آنها نوشته شده است« به خاطر ایران در صف های رای گیری می ایستیم».

به گزارش خبرگزاری شبستان، رسانه های خارجی همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران به انعکاس خبرهای مربوط و بازتاب حضور مردم در پای صندوق های رای پرداختند.

«سی ان ان» در گزارشی در این زمینه نوشت که رهبر معظم ایران، آیت الله علی خامنه ای اولین رأی را به صندوق انداخت که نشان دهنده آغاز انتخابات ریاست جمهوری در این کشور بود.

این رسانه با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از رای دادن نوشت: رهبر ایران پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق و تاکید کرد که میزان اندک مشارکت در رای گیری فشارهای دشمن را افزایش می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است که در سرتاسر ایران مردم در مقابل مراکز رأی دهی صف بسته اند و بسیاری از رای دهندگان پوسترهای «سردار قاسم سلیمانی»  که سال گذشته به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق کشته شد را در دست دارند.

«سی ان ان» در گزارش خود نوشت: برخی از رای دهندگان نیز پوسترهایی در دست دارند که روی آنها نوشته شده است «به خاطر ایران ما در صف های رای گیری می ایستیم».

بر اساس این گزارش ،این در حالی است که آیت الله علی خامنه ای پیش از این در یک سخنرانی تلویزیونی تاکید کرده بود که دشمن به دنبال تضعیف مشارکت مردم در انتخابات برای ضعیف کردن ایران است.

سی ان ان نوشت : رهبر ایران همچنین تصریح کرده بود که اگر مشارکت کمتری وجود داشته باشد و اگر کشور ضعیف شود ، این امر می تواند باعث ناامنی در کشور شود و اگر مشارکت کمتری از سوی مردم صورت بگیردشاهد فشارهای  بیشتر دشمن خواهیم بود.

کد خبر 1067404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha