هر تغییری از مسیر صندوق رای اتفاق خواهد افتاد

اسکندرپور گفت: حضور مردم نشان می دهد که هر تغییری از مسیر صندوق رای اتفاق خواهد افتاد و دلخوری و گلایه مردم نباید به عدم مشارکت در انتخابات منجر شود بلکه از طریق صندوق ها در پی تغییرات مطلوب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تبلیغات منفی برای عدم حضور مردم پای صندوق رای بودیم شاهد حضور موثر مردم برای ایرانی آباد در صحنه انتخابات هستیم.

شهردار شیراز افزود: حضور مردم نشان می دهد که هر تغییری از مسیر صندوق رای اتفاق خواهد افتاد و دلخوری و گلایه مردم نباید به عدم مشارکت در انتخابات منجر شود بلکه از طریق صندوق ها در پی تغییرات مطلوب باشیم.

وی اضافه کرد: از طریق برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی، شهردار انتخاب می شود و رویه اجرایی و روزمره شهر در این انتخابات تعیین می شود و انتخابات شوراها نیز مانند ریاست جمهوری حائز اهمیت است.

اسکندرپور با اشاره به روند مناظره های انتخاباتی تاکید کرد: مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری نباید با سیاه نمایی از کل کشور برگزار می شد بلکه باید امید به جامعه تزریق می شد و نامزدها باید مشکلاتی را که می خواستند حل کنند، اعلام می کردند.

کد خبر 1067408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha