هیچ نوع تهدید امنیتی در مازندران گزارش نشد

حسین‌زادگان با اعلام اینکه در برگزاری انتخابات تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مازندران گزارش نشده است، گفت: برای حفاظت از صندوق‌های رای سازو کار امنیتی پیش بینی شده است و هیچگونه تهدید امنیتی نیز گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد حسین‌زادگان» امروز(۲۸خرداد) در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه بیش از 4 هزار شعبه اخذ رای در مازندران فعال شده است، اظهار کرد:عوامل اجرایی و نظارتی بستر انتخابات را برای مشارکت حداکثری فراهم کردند. در این دوره 10 درصد شعب اخذ رای افزایش یافته است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه فرایند کار بیش از 98 درصد شعبات اخذ رای اجرایی شد، گفت: گزارشاتی مبنی بر برخی اشتباهات داشتیم که در اول وقت اصلاح لازم صورت گرفت.

 

وی در سوالی مبنی بر استعفای تعدادی از عوامل اجرایی در فرایند انتخابات امسال، تصریح کرد: در تمام انتخابات ریزش نیرو عوامل اجرایی شعب اخذ رای پیش می‌آید و ما نیروی جایگزین نیز داریم تا در فرایند کار دچار مشکل نشود.

 

این مسئول با اعلام اینکه تعداد مشخصی از انصراف نیروهای اجرایی انتخابات نداریم، افزود: در مازندران  بیش از 56 هزار نفر درگیر انتخابات هستند و اگر تعدادی به دلایلی نیامدند افراد جایگزین داریم.

 

حسین‌زادگان با تاکید براینکه لازم است به افزایش مشارکت مردم در انتخابات توجه شود، یادآور شد: اگر مردم انتظاراتی داشتند که برآورده نشد درخواست می‌کنم سازو کار انتخابات برای سلایق مختلف فراهم شده است تا فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند. امیدواریم با همین بستر انتظارات مردم تامین شود.

 

استاندار مازندران مشارکت مردم را تحت تاثیر مولفه‌ها مختلف دانست و گفت: در هیچ دوره از انتخابات هجمه‌ وارد نشده است و حتی رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که دشمن این بار بیش از گذشته دشمنی می‌کند.

 

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: دشمن از ماه‌ها قبل فضای تخریب را ایجاد کرد؛ برخی از مردم تحت تاثیر این اخبار قرار گرفتند و بخش زیادی از مردم هوشمندانه فرامین رهبری را لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‌های رای با جمهوری اسلامی همراهی کردند.

 

این مسئول فرایند انتخابات را تا این لحظه قابل قبول دانست و افزود: حتی میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات امسال امیدوار کننده است.

 

حسین‌زادگان با اعلام اینکه در برگزاری انتخابات تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مازندران گزارش نشده است، بیان کرد: برای حفاظت از صندوق‌های رای سازو کار امنیتی پیش بینی شده است و هیچگونه تهدید امنیتی نیز گزارش نشده است.

 

استاندار مازندران با تاکید براینکه انتخابات در هیچ دوره‌ای تعطیل نمی‌شود، گفت: در زمان جنگ انتخابات تعطیل نشد امسال ستاد ملی کرونا  با در نظر گرفتن تمهدیات لازم بستر خوب انتخاباتی فراهم شده است.

کد خبر 1067418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha