هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن بر تحریم های دشمن و تهدیدها است

جلیلی با بیان اینکه هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن است بر تحریم های دشمن و تهدیدها و بدخواهی های دشمن، گفت: هر رای مردم می تواند بر اقتدار کشور اضافه کند و تهدیدها را کم و فرصت ها را بیشتر کند و این امکان را بدهد که با دقت بیشتر پیش برویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سعید جلیل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) با حضور در مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی و انداختن رای خود در صندوق مستقر در این مسجد با اشاره به اینکه امروز شروع یک دوره جدید از یک‌ جهش و تلاش همگانی و جهادی بزرگ است، گفت: باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند تا از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن است بر تحریم های دشمن و تهدیدها و بدخواهی های دشمن، گفت: هر رای مردم می تواند بر اقتدار کشور اضافه کند و تهدیدها را کم و فرصت ها را بیشتر کند و این امکان را بدهد که با دقت بیشتر پیش برویم.

 

جلیلی با بیان اینکه منتخب مردم، رییس همه جمهوری و رییس همه مردم است، گفت: باید همه مردم کمک کنند که نه تنها از این مشکلات و نارسایی ها عبور کنیم بلکه یک استفاده حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های کشور انجام شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور یک‌ جهش بزرگ را در چهار سال آینده تجربه می کند، گفت: ما فکر می‌کنیم اگر جهش اتفاق بیفتد مسائلی مثل بیکاری، گرانی، تورم و مسکن هم حل خواهد شد.

کد خبر 1067422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha