۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه وجود دارد

ایمانی گفت: ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که ۴۵۸ شعبه از این شعبات در شهر کرمانشاه دایر است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ محمد ایمانی در نشست خبری با خبرنگاران استان که در سالن استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال دومین بار است که در استان انتخابات در برخی شهرستان ها به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود بطوریکه در انتخابات سال۱۳۹۶ نیز این فرآیند در سه شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه تمامی این شعب با سامانه ذیربط که از وزارت کشور برقرار شده متصل هستند و اگر مشکلی وجود داشته به سرعت رفع  و در حال حاضر هیچ مشکلی در فرآیند انتخابات به صورت الکترونیک و نیمه الکترونیک در استان وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد:  برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک و نیمه الکترونیک را شفافیت، سرعت و در نهایت صحت انتخابات است .

 

ایمانی اظهار کرد: از اینکه مردم با صبوری به فرآیند انتخابات به صورت الکترونیک و نیمه الکترونیک کمک می کنند، نهایت تقدیر و تشکر داریم که قطعا این حمایت ها و پشتیبانی ها برای ما مایه دلگرمی است.

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه طبق اخبار واصله از اولین آغاز برگزاری انتخابات در استان موضوعی که بخواهد روند انتخابات را با مشکل مواجه سازد وجود نداشته است و پس از پایان برگزاری انتخابات شمارش آراء در شورای شهر کرمانشاه که به صورت الکترونیکی برگزار می شود در سریعترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

 

وی در پایان تصریح کرد: مردم از همان ساعات اولیه صبح برای انداختن رای خود در صندوق رای در حوزه ها حاضر شدند تا در تعیین  سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

کد خبر 1067427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha