حضور پرشور رای دهندگان در مدارس و مساجد ایران

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که رأی دهندگان ایرانی در مدارس ، مساجد و مراکز اجتماعی برای انداختن رای های خود در صندوق ها صف کشیدند و برخی از آنها پرچم ملی سبز ، سفید و قرمز ایران را به همراه داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،روزنامه گاردین در گزارشی در مورد حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: رأی دهندگان در مدارس ، مساجد و مراکز اجتماعی برای انداختن رای های خود در صندوق های رای گیری صف کشیدند و برخی از آنها پرچم ملی سبز ، سفید و قرمز ایران را به همراه داشتند.

در گزارش گاردین آمده است که مردم ایران برای تعیین رئیس جمهوری آینده خود در حالی که برخی از آنها پرچم ایران را در دست داشتند در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

گاردین نوشت که آیت الله علی خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اولین رای را در تهران به صندوق انداخت و سپس نزدیک به 60 میلیون رأی دهنده واجد شرایط در ایران را تشویق کرد تا قبل از به پایان رسیدن زمان رای گیری از این الگو پیروی کرده و رای خود را به صندوق بیندازند.

روزنامه گاردین به نقل از رهبر ایران نوشت: هرچه زودتر این وظیفه را انجام دهید ،بهتر خواهد بود.

بر اساس گزارش این روزنامه انگلیسی زبان آیت الله خامنه ای تأكید كرد كه رای گیری برای ساختن آینده مردم ایران است.

این روزنامه در گزارش خود نوشت که تعداد زیادی از مردم ایران به توصیه آیت الله خامنه ای برای تعیین رئیس جمهوری آینده خود در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

کد خبر 1067464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha