پنج شعبه اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شکل آنلاین در حال کار کردن است

امیری گفت: در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با استقبال گسترده مردم مواجه هستیم و پنج شعبه اخذ رای در این حرم مطهر وجود دارد که تمامی پنج شعبه به شکل آنلاین در حال کار کردن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل مراجعات گسترده مردم شهرستان شیراز به شعب اخذ رای در شبکه موجب ایجاد ترافیک شده بود و استعلامات شبکه پاسخگو نبود که با اتخاذ تدابیر مشکل حل شد.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: در مناطقی نیز که مشکل حل نشد به شکل آفلاین اعلام شد و از طریق رادیو به سمع و نظر مسئولان شعب رسید و اکنون در 95 درصد شعب کار اخذ رای به شکل تمام الکترونیک در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شعب سیار باید مسیرشان تعریف شده باشد و خارج از این مسیر امکان فعالیت ندارند و به عنوان مثال در بیمارستان ها در آگهی انتخابات این شعب مشخص شده اند و مردم می توانند با استفاده از نرم افزار مسیر یاب شعبه یاب به نزدیکترین شعبه اخذ رای به خود مراجعه کنند.

امیری با اشاره به تداوم حضور رای دهندگان در شعب اخذ رای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد: در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با استقبال گسترده مردم مواجه هستیم و پنج شعبه اخذ رای در این حرم مطهر وجود دارد که تمامی پنج شعبه به شکل آنلاین در حال کار کردن است.

 

کد خبر 1067466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha