مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام مهدوی گفت: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی، فکری و رسانه ای دشمنان دین و انقلاب و کشور رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( جمعه، 28خرداد)  نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با تبریک دهه کرامت و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی است که با تصمیم روشن بینانه امام راحل با هدف تبلیغ اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی شکل گرفته است.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: از سازمان های مستضعف از نظر بودجه بین دستگاه های فرهنگی است اما به واسطه ارتباط با مبلغان، روحانیون، مداحان و نهادهای مردم نهاد باسابقه مانند هیئت های مذهبی و تشکل های قرآنی دارای سرمایه های بی بدیل عاشق اهل بیت(علیه السلام) است.

 

وی هماهنگی شبکه تبلیغ و تببین فکر و فرهنگ و معارف اسلامی را از مهمترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: سازمان تبلیغات یک سازمان تاثیر گذار اجتماعی است.

 

مهدوی دوره کنونی جمهوری اسلامی را روز مقاومت حاکمیت اسلامی دینی در تقابل با نظام استکباری دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه جدید سازمان تبلیغات در تقابل با حکومت های طاغوتی و نظام شیطانی سلطه تعریف شده است.

 

وی اعلام کرد: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی، فکری و رسانه ای دشمنان دین و انقلاب و کشور رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

 


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اذعان داشت: اهمیت رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی آنجا مشخص می شود که بدانیم دشمنان شخصیت و هویت و رفتار و سبگ زندکی ایرانی و اسلامی جوانان هدف قرار داده اند.

 

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات در کل کشور نیروهای خود را بازسازی کرد و نیروی انسانی اداره تبلیغات اسلامی گیلان هم اصلاح و پرتوان و به روز شد.

 

مهدوی گفت: جنگ امروز، جنگ فرهنگی، جنگ روایت ها و رسانه هاست.

 

وی اعلام کرد: احیا و تعظیم شعائر دینی، ساماندهی مبلغین برای انجام آداب مذهبی دفن متوفیان ناشی از کرونا، اطعام و اکرام نیازمندان، نهضت کمک مومنانه برنامه ریزی برای تجمعات بزرگ مرومی و نمایش ولایت مداری مردم گیلان بخشی از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی گیلان در دو سال اخیر است.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان گفت: راه اندازی پویش های مختلف، تولید محتوا و حمایت از تشکل های مردم نهاد محتوا ساز توسط تبلیغات اسلامی گیلان انجام شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار مشارکت پرشور مردم در انتخابات شد و اظهار کرد: مشارکت مردم در دفاع از نظام دینی زیباست.

کد خبر 1067499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha