انتخابات آوردگاه حماسه سازی ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود

حجت الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا مردم را دلسرد و ناامید جلوه دهند، گفت: انتخابات آوردگاه حماسه سازی ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین لحظات رأی‌گیری و آغاز انتخابات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردوگفت: ایشان فرمودند که انتخابات روز ملت ایران اسلامی است زیرا میدان دار و صحنه گردان مردم محسوب می‌شوند لذا باید دانست که امروز مردم در صف نخست مبارزه با طاغوتیان و استکبار گران محسوب می‌شوند.

 

امام جمعه آرادان با تأکید براینکه همه مردم در صحنه حضور یافته و رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند ادامه داد: از اخبار بر می‌آید که حضور مردم تحسین برانگیز است.

 

وی  ضمن بیان اینکه شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین عمل صالح است و مردم باید با وضو، قصد غربت و یک عبادت به آن نگاه کنند، افزود: مردم امروز به عشق شهیدان، امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از جانفشانی‌های مرد میدان حاج قاسم مردم حضور پیدا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام شریفی نیا با اشاره به اینکه شبکه‌های معاند ۲۴ ساعته با پول‌های کلان سعودی با حقوق‌های هنگفتی که به مجریان می‌دهند، با ترفندهای ادبیاتی و کلمات شیطانی خودشان مردم را ناامید کنند و می‌خواهند که مردم حضور پیدا نکنند در حالی که بسیاری همین کشورها اصلاً انتخابات ندیده‌اند، اظهارداشت: این کشورها در صورتی که خودشان قبیله‌ای اداره می‌شوند و عروسک دست آمریکایی‌ها هستند، نباید درباره انتخابات ایران اسلامی صحبت کنند.

 

امام جمعه آرادان ابراز کرد: کشورهایی که خودشان را مهد تمدن می‌بینند غالباً درصد شرکت کنندگانشان ۳۰ درصد بوده اما مردم ما علی رغم تمام وحشت و ترس کرونا، بازهم حضور پرشور خواهند داشت تا وظیفه شأن را انجام دهند که نمونه آن را در انتخابات گذشته دیده‌ایم. 

کد خبر 1067523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha