مشق حماسه همدلی بچه مسجدی های شرق مازندران در خردادی دیگر

برگزاری انتخابات در همان ساعات اولیه با رأی رهبر معظم انقلاب به عنوان اسوه و مقتدای امت، همگان را ترغیب به حضور حداکثری در این انتتخابات کرد و بچه مسجدی های شرق مازندران هم مسئولیت‌پذیر در انتخابات شرکت و به تکلیف خود عمل کردند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ خرداد همواره برای ما پر از اتفاقات مختلف است و اکنون هم در خردادی دیگر هستیم؛ خردادی که سرنوشت 4 سال آینده ما را رقم می زند و می تواند 28 خردادی اثرگذار و ماندگار برای همیشه تاریخ شود.

 

مردم شرق مازندران از شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، خلیل شهر و رستمکلا امروز جمعه 28 خرداد آگاهانه و مسئولیت پذیرانه در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند تا برای تعیین شرایط مطلوب و تحقق آرمان‌های انقلاب و رفع مشکلات گام بردارند.

 

امروز بسیاری از مساجد و کانون های مساجد همچون همیشه میزبان مردم با شور و شعور در انتخابات بودند و حضور مردان و زنان مازندرانی از ساعات اولیه در شعبه‌های اخذ رأی بیانگر اهتمام آنان به سرنوشت خود و شایسته سالاری برای 4 سال آینده است؛ 4 سالی که می تواند با انتخابی اصلح آینده ای خوب برای ما رقم بزند و به واسطه انتخاب ریاست جمهور شایسته و سایر انتخابات‌ها برای رفع مشکلات گام برداریم.

آری امروز بچه مسجدی ها هم همچون همیشه در کنار آحاد مردم جامعه مصمم و یک صدا با وحدتی مثال زدنی برای انتخاب فردایی روشن و ایرانی سرافراز حماسه حضور را به نمایش گذاشتند تا نشان دهند که آینده خوب برای نظام و انقلاب با دستان آحاد مردم رقم می خورد و تک تک مردم باید در صحنه حاضر باشند.

 

آگاهی و بصیرت مردم زمینه ساز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی

قلندری گفت: آگاهی و بصیرت مردم زمینه ساز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی شده است و امروز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 هستیم.

 

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: حضور و پشتیبانی همیشگی مردم موجب موفقیت نظام در دوره های مختلف بوده است و باید این اقتدار حفظ شود.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق (ع) بهشهر افزود: حضور آگاهانه مردم در سال های مختلف، اقتدار نظام را به دنبال داشته و موجب الگوبرداری جهانمیان از ما شده است و باید در انتخابات 28 خرداد هم این حضور حماسی به جهانیان مخابره شود.

وی ادامه داد: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از روزهای تعیین کننده است و باید دلسوزانه و متعهدانه برای انقلاب مان پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور حداکثری خود راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

 

حضور حداکثری در انتخابات بیانگر دشمن شناسی و دشمن ستیزی ملت است

«محمد قربانی» یکی از اعضای کانون مساجد شرق مازندران هم از روستای سمچول شهرستان بهشهر با اشاره به حضور گرم و پر شور مردم در انتخابات 28 خرداد ماه گفت: خوشبختانه شاهد حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات هستیم و مردم نشان دادند که همواره دشمن شناس و دشمن ستیز هستند.

 

وی به خبرنگار شبستان گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در میدان انتخابات حماسه آفریدند و نشان دادند که حامی خوبی برای انقلاب و ادامه راه امام و شهدا و ولایت هستند.

 

این عضو کانون شهدای روستای سمچول بهشهر یادآور شد: مردم ما همواره گای انقلاب، ولایت و ارزش ها بوده اند و امیدواریم امروز هم به کسانی رأی دهند که راه امام و شهدا را سرلوحه کار خود دارند و با تلاش همگانی از این وضع اسفبار اقتصادی رهایی یابیم.

 

انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات در کنار وظیفه شرعی و قانونی، پاسخی به دشمنان قسم خورده انقلاب است که تلاش دارند تا این انقلاب را انقلابی پوچ نشان دهند و مردم ما امروز ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ماندگار است.

امام جماعت کانون امام علی (ع) نکا افزود: امروز مردم ما از اقشار و احزاب مختلف در انتخابات حضور یافتند و این ماندن پای انقلاب، نشانگر درک و شعور سیاسی مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.

 

وی گفت: مردم ما همواره پای ارزش های انقلاب و نظام بوده و هستند و پشت ولایت را خالی نکردند و امروز هم با تبعیت از رهبری وارد صحنه شدند.

 

صادقی فر یادآور شد: همه ما باور داریم که به پشتوانه آرا مردمی باید در عرصه‌های بین المللی بدرخشیم و لذا باید در ادامه راه و در ساعات باقی مانده تا پایان اخذ رأی برای حضور حداکثری افراد پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح تلاش کرده و به وظیفه خود به عنوان مسلمان و یک بچه مسجدی انقلابی عمل کنیم.

 

به گزارش شبستان، به مسجدی ها همراه و همگام با مردم شرق مازندران هم همچون سراسر کشور با شور و هیجان زیادی از حضور در انتخابات استقبال کردند، تا خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان و تشریق آنان بر عدم حضور مردم در انتخابات باشند.

همه آمدیم تا اعلام کنیم که آینده ایران اسلامی عزیز مان برای ما مهم است؛ پس بیایید سرنوشت ایران را به سکوت نسپاریم و نتیجه اقدام خود را با رأی دادن بسنجیم.

کد خبر 1067526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha