اصل محوری و اساسی در انتخابات مشارکت است 

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: اصل محوری و اساسی در انتخابات، مشارکت مردم و سپس نوع انتخاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲۸ خرداد حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: اصل محوری و اساسی در انتخابات، مشارکت مردم و سپس نوع انتخاب است.


امام جمعه آسمینون بیان کرد: رای هر ایرانی، یک موشک به قلب آمریکا و اسرائیل و همچنین سیلی و انتقام سخت از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی است.


وی خاطرنشان کرد: امروز، روز بسیار مهم و سرنوشت سازی در تاریخ این مرز و بوم و در گام دوم انقلاب اسلامی است چرا که حقیقتا روز امتحان و آزمایش بزرگ برای این مردم و ملت است.

 
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اهمیت ویژه و فوق العاده این انتخابات، ابراز کرد: امروز رای هر ایرانی به مثابه یک موشک به قلب آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی و انتقام سخت از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز حضور تک تک ایرانیان و رای آنها مشت محکمی به دهان یاوه گویان است.


خطیب جمعه آسمینون به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات، اشاره کرد و افزود: اصل محوری و اساسی در انتخابات حضور و مشارکت گسترده و بعد از آن، نوع انتخاب است.


وی اظهار کرد: مهمترین نکته این است که حضور مردم در انتخابات برخورداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی را نشان می دهد و این پشتوانه در اقتدار واقعی نظام و ایران اسلامی تاثیری بی نظیر دارد.


حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: اگر بخواهیم فشارهای اقتصادیِ دشمنان یعنی تحریم و دیگر فشارها کاهش یافته و رفع و بی اثر شود، باید حضور در انتخابات افزایش یابد و پشتوانه مردمی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی به رخ دشمنان کشیده شود.


امام جمعه آسمینون تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن، کاهش حضور مردم و فاصله گیری آنها از نظام اسلامی است و ان شاءالله این بار نیز ملت بزرگ، ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمنان را پشیمان و مایوس کرده و دوستان نظام را خوشحال و امیدوار می کنند و همچنین بار دیگر با آرمان های والای نظام و امام (ره) و رهبری و شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید عهد و پیمان می کنند.


وی در خاتمه ضمن تبریک میلاد خجسته امام رضا (ع)، عنوان کرد: از کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تشکر می کنیم.

کد خبر 1067527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha