ظرفیت صدور یک هزار و ۳۰۰ ضمانت نامه توسط صندوق ضمانت اشتغال امداد

عبدالملکی گفت: صندوق ضمانت اشتغال هر میزان اعتبار در صندوق وجود داشته باشد، ۱۰ برابر آن را می تواند ضمانت نامه صادر کند. به معنایی دیگر حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ظرفیت صدور ضمانت نامه دارد.

«حجت الله عبدالملکی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان  درباره ارایه تسهیلات ضمانتی به نیازمندان برای دریافت وام گفت: صندوق تسهیل ضمانت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) سال 1399 با اعتبار 80 میلیارد تومان به میزان 800 میلیارد  می توانست ضمانت نامه صادر کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال 50 میلیارد تومان به سرمایه صندوق ضمانت اشتغال اضافه می شود و جمع اعتبار مبلغ 130 میلیارد تومان می شود.

 

وی ادامه داد: صندوق ضمانت اشتغال هر میزان اعتبار در صندوق وجود داشته باشد، 10 برابر آن  را می تواند ضمانت نامه صادر کند. به معنایی دیگر حدود یک هزار و 300 میلیارد ظرفیت صدور ضمانت نامه دارد.

 

عبدالملکی با بیان اینکه این صندوق برای تسهیل ضمانت وام نیازمندان تشکیل شده است گفت: این اعتبارات با اولویت استان های محروم تقسیم بندی و سهمیه بندی شده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)  تاکید کرد: زنان  سرپرست خانواده هم دارای اولویت برای دریافت ضمانت نامه هستند. پس از افراد اولویت دار به سایر اعضای خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته این اعتبار نامه صادر می شود.

 

کد خبر 1067528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha