دعوت مدیرکل ارشاد مازندران از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور حداکثری در انتخابات

زارع ضمن تشویق آحاد مردم این خطه شمال کشور به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور حداکثری پای صندوق های رای،گفت: امید است با حضور به موقع و آگاهانه در انتخابات بتوانیم کاری آبرومندانه برای نظام انجام دهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(28خرداد) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مصلی نمازجمعه مرکز مازندران، از همه اقشار جامعه به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد و اظهار کرد: همه ما موظفیم با مشارکت همگانی در انتخابات رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که از مردم فراری نباشد و پشت درب های بسته مدیریت نکند، از ابرقدرت ها هراس نداشته باشد و با روحیه و توان بسیجی، مدیریت کشور را به دست بگیرد.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران با تاکید براینکه مردم باید بیایند و با رای خود، مردم سالاری این نظام را در پیش چشم جهانیان به نمایش بگذارند، گفت: هزار و 176کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و خبرنگاران و  رسانه های استان در آگاهی بخشی به جامعه، تبیین  اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و اطلاع رسانی برنامه های نامزدها را با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، تریبون های آزاد، تولید موشن گرافی، کلیپ، عکس نوشت، گزارش های میدانی و تحلیلی و... نقش خود را همسو با منافع مردم و آرمان های انقلاب به بهترین شکل ایفا کرده اند.

 

وی همچنین از راه اندازی پویش«باهم برای ایران» برای تحقق مشارکت حداکثری خبر داد و اذعان کرد: مردم ما به ویژه مازندرانی ها در مقاطع حساس تاریخ همواره نشان دادند حماسه آفرین هستند.

 

زارع با بیان اینکه انتخابات در این شرایط حساس در دهه پنجم انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: فراموش نکنیم دولت کارآمد از دل انتخاب درست براساس مرور شاخصه های انتخاب اصلح مورد تاکید رهبری، شکل خواهد گرفت. 

کد خبر 1067529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha