در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۹ هزار تعرفه رای مصرف شده است

بالایی گفت: در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۹ هزار تعرفه رای مصرف شده که نشان از حضور پرشور مردم در ساعت اولیه انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، جلیل بالایی امروز (۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران در سالن استانداری کرمانشاه گفت:  از ساعت پنج صبح ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان حاضر شده و آماده اخذ رای از مردم شدند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: مردم باید زمان را مدیریت کنند چون هرچه به عصر نزدیک می شویم شعب شلوغ تر خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد:زمان رای گیری بر اساس قانون ار ساعت هفت صبح تا ۱۷ بعدازظهر است که این زمان بر حسب شلوغی شعب توسط وزارت کشور تا ساعت ۲۴ قابل تمدید است.

 

بالایی تاکید کرد: مردم هنگام مراجعه به شعب حتما شناسنامه همراه داشته باشند، چرا که با صرف داشتن کارت ملی رای دادن ممکن نیست و با توجه یه شیوع ویروس کرونا  حتما هنگام مراجعهبه شعب ماسک  همراه داشته و حتی المقدور خودکار آبی خودشان را همراه داشته باشند.  

 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تمهیداتی برای رای گیری از بیماران کرونایی هم اندیشیده شده،و  این بیماران در صورت تمایل به شرکت در انتخابات می توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته تا صندوق سیار با رعایت پروتکل ها درب منزلشان ارسال شود.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم با حضور حداکثری مردم  و انتخاب فرد اصلح  انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

کد خبر 1067536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha