انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمنان دست از تلاش نمی‌کشند، افزود: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است در حالی که دشمنان با فتنه‌هایشان مانند سال ۸۸ می‌خواهند کام مردم را تلخ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ؛«حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد» در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاهای کشور و استان سمنان،گفت: در واقع نتیجه رأی مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است.

 

امام جمعه موقت سمنان دو کلیدواژه اصلی در مبحث انتخابات را اصل مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و دیگری تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی عنوان کردوافزود: حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق‌های رای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس و توسعه همه‌ جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با تأکید براینکه دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این هدف از شیوه‌ها و روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند ادامه داد: ملت انقلابی و مردم جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند همواره به آرمان‌های این انقلاب و امام پایبند هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد  ضمن بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمنان دست از تلاش نمی‌کشند، اضافه کرد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است در حالی که دشمنان با فتنه‌هایشان مانند سال ۸۸ می‌خواهند کام مردم را تلخ کنند.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه  انتخابات ایران با ساز و کار خود، راهی برای تقلب ندارد، اظهارداشت: نظارت قوی و نحوه اجرای انتخابات اجازه تقلب سازمان یافته را نمی‌دهد اما متأسفانه در سال ۸۸ با توطئه خارج و اشتباه یا همفکری برخی از داخل، فتنه بزرگی به راه افتاد و در واقع این فتنه‌گران بودند که انتخابات را که با مشارکت اکثریت جامعه، برگزار شده بود، به کام مردم تلخ کردند.

 

وی ضور پرشور مردم  را موجب نامیدی دشمنان دانست وبیان کرد: هر کسی که به عنوان رئیس جمهوری برگزیده شد در واقع انتخاب همه مردم و رئیس جمهور همه ایران اسلامی است حتی کسانی که به او رأی ندادند در نتیجه باید احساس تکلیف کرده و در اجرای عدالت و رفع مشکلات به وی کمک رساند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد با تبریک میلاد امام رضا (ع) ابراز داشت: نکته مهم در زندگی امام رضا (ع) این است که به دشمن مکار و حلیه‌گر خود اجازه سوء استفاده نداد.

 

وی افزود: انسان با درس از زندگی امام رضا (ع) فرامی‌گیرد نباید عملی انجام دهد که دشمن را شاد کند و به او اجازه بهره‌بری بدهد.

کد خبر 1067538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha