حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب تحکیم نظام می شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات این دوره از حساسیت های بسیار خاصی برخوردار است، گفت: امروز مردم باید با انتخاب اصلح موجب تحکیم نظام اسلامی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) رأی خود را به صندوق سیار شماره 163 قم انداخت و در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری و انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت ساز بوده و در این دوره از حساسیت های بسیار خاصی برخوردار است، افزود: امروز مردم باید با انتخاب اصلح موجب تحکیم نظام اسلامی شوند.

 

آیت الله فاضل لنکرانی رأی دادن را از مصادیق بارز عبادت دانست و گفت: این رأی به منزله رأی به شخص نیست، بلکه به عنوان رأی به نظام اسلامی و اسلام محسوب می شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آرا مردمی و مشارکت حداکثری سبب یأس و ناامیدی دشمن می شود، افزود: دشمن در هیچ دوره ای از انتخابات ها تا این اندازه به قهر با صندوق های رأی دعوت نمی کرد، از این رو امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود آنها را ناامید کنند.

کد خبر 1067541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha