چشم‌های بینای شهدا ناظر این حضور پرشکوه و معنا دار ملت است

حجت‌الاسلام شایان گفت: امروز چشم‌های بینا و ناظر شهدا مانند شهید سلیمانی عزیز و بزرگ، ناظر این حضور پرشکوه و معنا دار ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«علی شایان» ظهر امروز(جمعه، 28خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه گوراب‌زرمیخ با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: امروز هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه مردم شریف ایران در این شرایط خطیر و حساس پای صندوق‌های رای خواهند آمد و با فریاد بلند اعلان می‌کنند حل همه مشکلات موجود از راه حضور در صندوق‌های رای ممکن است نه قهر با انتخابات افزود: امروز یک امتحان بزرگی در حال انجام است که قطعا پیروز این آزمون بزرگ ملت سربلند ایران است.

 

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب شاخصه‌های انتخاب اصلح را بارها بیان فرموده‌اند و ما آن شاخصه‌ها را نصب‌العین خود قرار می‌دهیم گفت: امروز چشم‌های بینا و ناظر شهدا مانند شهید سلیمانی عزیز و بزرگ، ناظر این حضور پرشکوه و معنا دار ملت است.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: تا آخرین لحظه فرصت برای رای دادن سعی کنیم آشنایان، دوستان و همشهریان را به حضور در انتخابات و رای دادن توصیه کنیم.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ بیان کرد: ان شالله با انتخاب اصلح چه در عرصه ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی دین و وظیفه خود را به خون‌های پاک شهدا و راه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری ادا خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات هم حق قانونی و از حقوق اساسی ملت و هم تکلیف شرعی و نماد مردم سالاری دینی است.

کد خبر 1067553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha