حضور در انتخابات شکر عملی برای حکومت ولایی است

حجت الاسلام خضری گفت: حضور و مشارکت در انتخابات در واقع شکر عملی حکومت ولایی است و زمانی که شکرگذار خداوند متعال باشیم خداوند برکات مادی و معنوی را برای ما زیاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز روزی بزرگ و آزمونی بزرگ برای ملت ایران بوده و نخستین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب است.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: حضور و مشارکت در انتخابات در واقع شکر عملی حکومت ولایی است و زمانی که شکرگذار خداوند متعال باشیم خداوند برکات مادی و معنوی را برای ما زیاد می کند.

 

وی عنوان کرد: در کنار رویکردهای غلطی که موجب نارضایتی شده است اقدامات خوبی هم در کشور شاهد بودیم نظیر تولید واکسن که با این کار جزو چند کشور تولیدکننده واکسن شناخته شده ایم و این امر خودباوری را تقویت کرده است که اهمیت بسیاری دارد و امام خمینی (ره) فرموده اند ام الامراض ما خودباختگی است که ریشه همه مریضی ها است و اقداماتی نظیر ساخت واکسن و رسیدن به خودباوری، درمان کننده چنین امراضی است.

 

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: امروز باید با حضور در انتخابات با قاطعیت مسیر روشن انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بیان کنیم و همه را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم که دعوت به انقلاب اسلامی دعوت به خداست و حکومت ما حکومت توحید است.

 

وی تأکید کرد: جا دارد از اقدامات دست اندرکاران انتخابات تشکر کنیم، البته باید گلایه کنیم از اختلالی که در شروع انتخابات وجود داشت، همچنین تشکر می کنیم از تشکل های خودجوش مردمی، هیئت ها و ائمه جماعات که حماسه آفریدند و مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

 

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: لازم است از کاندیداهای شورای شهر هم تشکر کنیم که مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کردند؛ این توقع از سوی مردم وجود دارد که شورای شهر نمادی از شهر اسلامی را به نمایش گذارد و قزوین را به جایگاه تمدنی خود بازگرداند و در مسیر تمدن سازی قدم بردارد.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم شهر قزوین توقع دارند که عدالت شهری برقرار و فاصله بین محلات غنی و فقیر کم شود و در واقع شورای شهر زینتی برای شهر باشد و در مسیر آبادانی در شهر تلاش کند.

 

کد خبر 1067554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha