حل مشکلات، دلیل حضور پرشور مردم در انتخابات است

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه عزلت نشینی سیاسی و قهر با صندوق رای و اعتراض کف خیابان حلال مشکلات نیست، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای برشمرد که نشان از شعور و فهم سیاسی مردم ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، حضور مردم در پای صندوق های رأی را پرشور و قابل تقدیر با وجود همه شیطنت ها و قدرت های سلطه جو و رسانه های آنها،خواند و گفت: حضور پر شور مردم بر پای صندوق های رای نشان از فهم و شعور سیاسی و رشد یافتگی ملت ما خواند زیرا هر وقت دشمن چیزی می خواهد، مردم بر خلاف آن را انجام می دهند.
امام جمعه گلپایگان حل مشکلات مردم را دلیل حضور مردم بر پای صندوق های برشمرد و بیان کرد: عزلت نشینی سیاسی و قهر با صندوق رای یا با اعتراض های کف خیابان که به موج سواری بیگانگان و آسیب به بیت المال و اموال شخصی مردم منتهی می شود، را راه حل مشکلات نیست.
وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی، نظارت و امنیتی برگزاری انتخابات، خواستار انتخاب فردی شایسته و آگاه به امور و دارای اخلاص و خارج از التهابات سیاسی توسط مردم شد.
حجت الاسلام کرامتی فلسفه شکل گیری قوه قضائیه را حل و فصل منازعات و مبارزه با فساد توصیف کرد و افزود: این قوه نیازمند مدیریتی که عزم جدی و خستگی ناپذیر در برابر فساد داشته باشد و تحت نفوذ سازمان ها و اشخاص در بیرون قرار نگیرد.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه سه قوه برای مبارزه با فساد، وظیفه ای دارند، تبیین کرد: قوه مجریه وظیفه رفع بسترهای فساد، قوه قضائیه وظیفه برخورد با فساد و قوه مقننه وظیفه قانون گذاری قوانین فساد زدا را دارد./

کد خبر 1067558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha