حضور پای صندوق رای نشانه پیروزی ما در مقابل استکبار است

جاهدی گفت: انتخابات این دوره، صرفا حضور برای انتخاب ریاست جمهوری نیست بلکه هر رای که به صندوق انداخته ‌شود یک موشک به قلب قدرت ‌های استکباری است و موجب پیروزی ما در مقابل استکبار خواهد شد.

«امیر جاهدی»، در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مردم ما باید به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت گسترده توجه جدی داشته باشند.

جانشین سردار فرماندهی در ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس افزود: انتخابات این دوره، صرفا حضور برای انتخاب ریاست جمهوری نیست بلکه هر رای که به صندوق انداخته ‌شود یک موشک به  قلب قدرت ‌های استکباری است و کموجب پیروزی ما در مقابل استکبار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم استان فارس از اقشار مختلف همواره در صحنه حضور فعال داشته اند و امروز نیز بار دیگر همراهی و پشتیبانی از انقلاب و نظام مقدس را با حضور در پای صندوق از نخستین دقایق آغار انتخابات به تصویر کشیدند.

جاهدی تصریح کرد: امروز انتخابات مهمترین مسئله کشور است و از مهمترین وقایع پیش روی ملت ما به شمار می رود و شاید انتخابات تنها یک روز برگزار می شود اما یک نفر در راس دولت و چندین نفر در سمت های دیگر، سرنوشت کشور و شهرما را رقم می زنند و هر چه این انتخاب آگاهانه تر باشد بی شک سرنوشت بهتری رقم خواهد خورد.

کد خبر 1067614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha