وجود یک صندوق سیار عشایری و ۸۶ شعبه روستای در انتخابات همدان

محمدی با بیان اینکه هشت درصد به تعداد شعب اخذ رای اضافه شده است، گفت: امسال یک صندوق سیار عشایری هم داریم که از طایفه «نیازی» بوده و در سه نقطه همدان ساکن هستند که اخذ رای خواهیم داشت.

«محمدعلی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نقش بی بدیل عشایر در عرصه های سیاسی کشور همچون انتخابات بر کسی پوشیده نیست. عشایر با وجود مشکلات پیش رو، خشکسالی های چند ساله و... پای نظام مقدس ایستاده و فریب نیرنگ دشمنان را نخوردند.  

 

فرماندار همدان با بیان اینکه هشت درصد به تعداد شعب اضافه شده است،  تصریح کرد: امسال یک صندوق سیار عشایری هم داریم که از طایفه «نیازی» بوده و در سه نقطه همدان ساکن هستند که اخذ رای خواهیم داشت‌.

 

 محمدی ادامه داد: ۸۶ شعبه روستایی در شهرستان وجود دارد که از ۵۷ شعبه در بخش مرکزی، ۱۱ شعبه سیار است علاوه بر این یک صندوق سیار عشایری نیز برای اخذ رأی وجود دارد.

 

وی در ادامه اعلام کرد: تعداد نفراتی که در شهرستان همدان ثبت نام کردند، در بخش شهری ۴۱۷ نفر بوده که ۱۶ نفر در هیئت اجرایی و ۲۵ نفر در هیئت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند و تا روز گذشته ۶۵ نفر انصرافی داشتیم و در نهایت ۳۲۱ نفر باقی ماندند که از این تعداد، ۲۷۹ نفر در همدان، ۱۸ نفر مریانج، ۱۷ نفر جورقان و هفت نفر در قهاوند هستند.

 

محمدی اضافه کرد: همچنین در بخش روستایی ۶۱۹ کاندیدا ثبت نام کردند که ۹ نفر توسط هییت اجرایی و ۴۹ در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند که از این تعداد در نهایت ۴۱ نفر تأیید صلاحیت شدند و ۲۲ انصرافی در روستاها وجود داشت که در نهایت ۵۷۱ نفر در بخش مرکزی به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 1067620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha