حضور پرشور در انتخابات دغدغه هنرمندان خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های جامعه هنری و فرهیختگان خراسان جنوبی حضور پرشور مردم و هنرمندان پای صندوق های رأی است و در این زمینه پیام هایی از سوی جامعه هنری برای مشارکت حداکثری پخش شد.

«ناصرنبی زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: توصیه و دادن پیام ها از طریق فضای مجازی، صدا و سیما و... توسط جامعه هنری قبل از انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم و هنرمندان نشان از دغدغه فعالان حوزه هنری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی افزود: این دغدغه مندی فرهیختگان و جامعه هنری استان نشان از حضور حداکثری این قشر پای صندوق های رأی است.

 

وی با بیان اینکه هنرمندان به خوبی می دانند صندوق های رأی، صندوق های نگاه، نظر و بینش آن هاست،‌ تأکید کرد: با حضور در پای صندوق های رأی تصمیم گیری برای ساختار مدیریتی سال های آینده انجام می شود.

 

به گفته وی، مردم و هنرمندان خراسان جنوبی با حضور خود پای صندوق های رأی به بیانات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک می گویند و با حضور حداکثری پای صندوق های رأی فرد مورد نظرشان را انتخاب می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در خصوص مطالبات جامعه هنری از رئیس جمهور منتخب، گفت: بیشتر از هر چیز ایجاد بستر و فضایی برای خلق آثار هنری شایسته، ایجاد رونق بیشتر، کمک، حمایت و پشتیبانی از جریانات فرهنگی، هنری و قرآنی از خواسته های اصلی جامعه هنری خراسان جنوبی است.

 

نبی زاده ضمن قدردانی از حضور پرشور هنرمندان و فعالان حوزه های قرآنی، تأتر، نمایش، ادبیات و... در پای صندوق های رأی، از هنرمندانی که هنوز موفق به حضور در انتخابات نشده اند خواست با حضور خود پای صندوق های رأی در سرنوشت کشور سهمیم شوند.

 

وی شرکت در انتخابات را واجب شرعی، سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: بهترین راه برای تأثیرگذاری در سرنوشت فرد و جامعه، حضور پای صندوق های رأی است.

 

 

کد خبر 1067627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha