نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در حوزه های انتخابیه

شریفی با بیان اینکه با حضور همکاران حوزه سلامت در حوزه های انتخابیه بر کلیه پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌شود گفت: قرار است صندوق های سیار به منازل افراد مبتلا به کرونا بروند تا آنها هم در رای گیری شرکت کنند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مهرداد شریفی» ظهر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: در گذشته جلسات آموزشی خوبی در حوزه سلامت با فرمانداران و هیئت های اجرایی برگزار شده و امروز هم با حضور همکاران حوزه سلامت در حوزه های انتخابیه کلیه پروتکل‌های بهداشتی مورد نظارت قرار خواهند گرفت.

 

مسئول حوزه سلامت ستاد انتخابات خوزستان با بیان اينکه بهترین افرادی که می توانند ناظر بر این موضوع باشند مردم فهیم و با فرهنگ استان هستند افزود: بهترین واکسن همان ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در هنگام رای دادن است و همچنین بلافاصله بعد از رای دادن دست ها با آب و صابون شسته شوند و اگر در اختیار نبود از مواد گندزدا بر پایه الکل استفاده کنیم تا در اولین فرصت دست ها را با آب و صابون بشوییم.

 

وی تصریح کرد: افرادی که علائمی از بیماری مانند علائم آنفولانزا دارند سعی کنند حتما تمام پروتکل ها را رعایت کنند همچنین قرار است صندوق های سیار به منازل افراد مبتلا به کرونا بروند تا آنها هم در رای گیری شرکت کنند.

 

کد خبر 1067633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha