مسئولان و منتخبان امروز هم باید به دغدغه اصلی مردم توجه کنند

یوسفی گفت: کسانی که شعار دموکراسی سر می دهند مشاهده کنند که مردم با همه سلایق می آیند تا سرنوشت خود را رقم بزنند پس مسئولان و منتخبان امروز هم باید به دغدغه اصلی مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مجتبی یوسفی» ظهر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، با اشاره حضور پررنگ مردم در این انتخابات اظهار کرد: ملت ایران رشادت و بزرگواری را در همه عرصه ها به خصوص جمهوری اسلامی با تمام کاستی ها و گله مندی های به حقی که به دلیل برخی از سوءمدیریت های دستگاه های اجرایی شاهد آن هستیم به خوبی ایفا می کنند.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همه این ناملایمت ها را کنار گذاشتند تا سرنوشت خود را رقم بزنند چراکه  همیشه در تعیین مدیران خود در این ۴۰ سال نقش آفرینی داشتند و اتفاقا در لحظات حساس بیشتر حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: اکنون دشمنان کشور و برخی از ایادی سرسپرده داخلی آنها به دلیل مشکلات اقتصادی می‌خواستند مردم را از رای دادن ناامید کنند ولی امروز آنها با صف های طولانی خود نشان دادند که همه خوزستانی غیور و عشایر بزرگ خوزستان که رنگین کمانی از اقوام هستند و آمده اند تا بار دیگر نام خوزستان را بلند کنند.

 

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامي با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز عید بزرگ ایرانی ها در حوزه دموکراسی است تصریح کرد: کسانی که شعار دموکراسی سر می دهند مشاهده کنند که مردم با همه سلایق می آیند تا سرنوشت خود را رقم بزنند پس مسئولان و منتخبان امروز هم باید به دغدغه اصلی مردم توجه کنند.

 

کد خبر 1067642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha