۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی شده است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: امسال ۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی کرده ایم که ۴ تا از این صندوق ها در شهر تهران مختص افرادی است که در بیمارستان ها حضور ندارند و در منازل قرنطینه شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان،علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت:  با توجه به اینکه یکی از مهم ترین عوامل برای کاهش الزامات درون شهری برای بحث انتخابات  مطرح بودن تعداد شعب اخذ رای و تکثر آنها بوده، با همکاری استاندار تهران در سطح استان تهران تاکنون 6 هزار 870 صندوق اخذ رای طراحی شده که تقریبا نسبت به سنوات گذشته بین یک و نیم تا دو برابر افزایش داشته است.
 
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در  استان تهران با بیان اینکه در شهر تهران 3 هزار و 790 شعبه مستقر شده است ،اظهار داشت: خوشبختانه نوع باز توزیع جغرافیای شعب اخذ رای به گونه ای است که حداقل ازدحام فراهم شود. مهم ترین عامل برای کاهش دغدغه در بحث کرونا موضوع کاهش زمان ازدحام و تهویه هوا است. 
 
وی ادامه داد: برای تحقق برنامه های بهداشتی و بررسی این پروتکل ها معاونین بهداشتی  دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران از ابتدای صبح در مناطق تحت پوشش جغرافیای هر مرکز بهداشتی در تهران مستقر  شده اند و طبق گزارشاتی که به ستاد مقابله با کرونا رسیده است خبر از رعایت حداکثری دارد.
 
زالی با بیان اینکه خوشبختانه همکاران ما در هلال احمر هم کار نظارت بر پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند، افزود: امیدواریم با استمرار همین فرایند در ساعات باقیمانده، این پروتکل ها رعایت شود.
 
وی با اشاره به صندوق های سیار برای اخذ رای از بیماران کرونایی، بیان کرد:  امسال 453 شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی کرده ایم که 4 تا از این صندوق ها در شهر تهران مختص افرادی است که در بیمارستان ها حضور ندارند و در منازل قرنطینه شده اند.
 
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در  استان تهران خاطر نشان کرد: برای کسانی که حامل صندوق های سیار هستند و یا در شعب بیمارستانی سیار مشارکت دارند لباس حفاظتی در نظر گرفته شده است تا از حفاظت های لازم بهداشتی برخوردار شوند.
کد خبر 1067645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha