بیشترین تعرفه های مصرفی مربوط به روستاهاست

خوش خبر با بیان اینکه بیشترین تعرفه های مصرفی مربوط به روستاها بوده است، گفت: بحث کمبود تعرفه سه نفره در طبس و خرابی چند دستگاه اخذ رای در تعدادی از شعب نیز برطرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» عصر امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه ترغیب مردم برای حضور پر شور در پای صندوق های اخذ رای تلاش های لازم را انجام می دهیم.

 

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه در تعرفه هایی که در اختیار شعب قرار گرفته ۳۹ درصد از کل تعرفه ها مصرف شده است، افزود: در یک هزار و ۲۴ شعبه ۷۱۰ هزار تعرفه ریاست جمهوری توزیع شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: شوراهای اسلامی از ۷۶۹ هزار تعرفه تحویلی به شهرستان ها حدود ۳۴ درصد از این تعرفه ها مصرف شده است.

 

خوش خبر با اشاره به اینکه ۸۷۶ شعبه از صفر تا ۷۰ درصد تعرفه تحویلی را مصرف کرده اند، ادامه داد: در ۱۳۵ شعبه بین ۷۰ تا ۷۵ درصد و در ۱۳ شعبه ۹۰ درصد از تعرفه های انتخابات ریاست جمهوری مصرف شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ادامه گفت: در ۸۵۵ شعبه شهری و روستایی استان از صفر تا ۷۰ درصد تعرفه ها استفاده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعرفه های مصرفی مربوط به روستاها بوده است، عنوان کرد: در شهرستان طبس کمبود تعرفه سه نفره وجود داشت که برطرف شد تا بحث رای گیری با چالش رو به رو نشود.

 

خوش خبر گفت: کسانی که در شهر زندگی می کنند و به روستاهای خود برای رای دادن سفر کرده اند درخواست می شود تا برای رای دادن به شهرهای خود بازگردند تا انتخابات دچار چالش نشود.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طول برگزاری انتخابات با خرابی چند دستگاه در تعدادی از شعب اخذ رای رو به رو شدیم، افزود: در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدامات لازم صورت گرفت و در این شعب به صورت آفلاین رای گیری انجام شد.

 

وی در پایان بیان کرد: زمان رای گیری انتخابات احتمال دارد دوباره تمدید شود و این موضوع منوط به ابلاغیات ستاد انتخابات کشور است.

 

 

کد خبر 1067647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha