مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان رهبری در امتداد راه سردار دل‌ها حرکت می‌کنند.

مظلومی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان رهبری در امتداد راه سردار دل‌ها حرکت می‌کنند گفت: به فرمایش بزرگان در مکتب شهید سلیمانی هر رای دهنده یک مدافع حرم و هر رای یک گلوله به قلب دشمن و هر صندوق رای یک سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است.

«محمدطلا مظلومی» امروز (جمعه 28 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت است اظهار کرد: انتخابات تنها یک کار سیاسی نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری یک کار متقن فکری است.

 

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در انتخابات به معنی این است که مردم در صحنه هستند و اعمال اراده مردم صورت می‌گیرد اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان رهبری در امتداد راه سردار دل‌ها حرکت می‌کنند.

 

وی افزود: به فرمایش بزرگان در مکتب شهید سلیمانی هر رای دهنده یک مدافع حرم و هر رای یک گلوله به قلب دشمن و هر صندوق رای یک سنگر دفاع از اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم امروز ملت ایران درخشان‌تر و سربلندتر از همیشه در این صحنه باشکوه حضور پیدا کنند.

 

مظلومی تصریح کرد: از کسانی که دل در گرو تعالی ایران اسلامی دارند و به این ملت عشق می‌ورزند تقاضا دارم با هر گرایش، گویش، دیدگاه و نگرش سیاسی هستند برای سربلندی ایران اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شوند و بار دیگر برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر درخشان این ملت بیفزایند.

 

کد خبر 1067653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha