۴ هزار و ۶۸۲ نفر حفاظت انتخابات همدان را برعهده دارند

اخوان گفت: در مجموع ۴هزار و ۶۸۲ نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق‌های اخذ آرا را در استان برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مهدی اخوان»  با حضور در جمع اصحاب رسانه، گفت:مسئولیت حفاظت صندوق‌های اخذ رأی با نیروی انتظامی است.

 

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان همدان، افزود:  سازوکارهای لازم به منظور تعامل و هم‌افزابی با نهادهای قضایی، اطلاعاتی  نظامی  و اجرایی در حوزه امنیت و ایجاد فضای امن برای حضور  مردم انتخابات در استان اندیشیده شده است.

 

وی اظهار داشت: در مجموع ۴هزار و ۶۸۲ نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق‌های اخذ آرا را در استان برعهده دارند.

 

وی گفت: کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان تا کنون جلسات متعددی برگزار و تسهیل طرح‌های امنیتی انتخابات به منظور برآورد تهدیدها و اسیب‌های احتمالی را پیش‌بینی و بررسی کرده است.

 

اخوان اظهار داشت: از لحظات آغازین رای ‌گیری تا کنون، در سطح کشوری و استانی مشکل خاصی در حوزه امینی گزارش نشده است.

 

گفتنی است، یک‌هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای و انجام تکلیف سیاسی، مذهبی، ملی و اجتماعی است.

 

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

 در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

 

کد خبر 1067676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha