انتخابات مظهر بصیرت و شایستگی ملت ایران است

به گفته حقیقی، انتخابات، مظهر تقویت وحدت و اتحاد، تقویت منافع و مصالح ملی، بصیرت، هوشمندی، سیاسی‌تر بودن ملت از دشمن و همچنین مظهر شایستگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات امسال 820 هزار و 634 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که نسبت به انتخابات دوره قبل از سال 96 به میزان 6.6 درصد افزایش یافته است.

 


فتح الله حقیقی تعداد رای اولی ها را 18 هزار و 952 نفر خواند و افزود: تعرفه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان در این دوره نسبت به سال 96 به ترتیب 38 و 39 درصد افزایش یافته است.

 


به گفته وی، تعرفه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری یک میلیون و 141 هزار و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یک میلیون و 149 هزار تعرفه است.

 


حقیقی با بیان اینکه در انتخابات امسال 1063 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از تجمع مردم، شعبه‌هایی که در دوره قبل یک هزار رای داشتند به 2 شعبه تبدیل شدند.

 


وی یادآور شد: تمام فرآیند اخذ، شمارش و اعلام نتایج آرا در انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان به صورت تمام‌مکانیزه برگزار می‌شود.

 


استاندار زنجان میزان مشارکت مردم تا این لحظه را خوب ارزیابی کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که زنجان، یکی از استان‌های دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور باشد.

 

 

حقیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه ماست، خاطرنشان کرد: همه ما در برابر این انقلاب، مسئولیم و باید در برابر آن هزینه دهیم.


استاندار زنجان گفت: انتخابات، مظهر تقویت وحدت و اتحاد، تقویت منافع و مصالح ملی، بصیرت، هوشمندی، سیاسی‌تر بودن ملت از دشمن و همچنین مظهر شایستگی ملت ایران است.

کد خبر 1067680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha