استقبال مردم روستاهای خرمشهر و حضور در شعب اخذ رای قابل توجه و بی نظیر است

حیدری با بیان اینکه استقبال مردم روستاهای خرمشهر و حضور در شعب اخذ رای قابل توجه و بی نظیر است گفت: خوشبختانه استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حد نصاب همه دوره‌های مختلف گذشته انتخابات در این دوره شکسته شود.

«محمد حیدری» عصر امروز (جمعه 28 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه قانون و مقررات انتخابات از سوی نامزدها در خرمشهر رعایت شده و نکته خاصی در روند انتخابات مشاهده نشده که باعث مداخله نیروی انتظامی یا مرجع قضایی شود اظهار کرد: 110 شعبه اخذ رای با حضور یک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل نظامی و انتظامی، اجرایی، اداری و اعضای صندوق‌ها و بازرسان و ناظران از نخستین ساعات زمان تعیین شده در محل‌های پیش‌بینی شده مستقر و روند اخذ رای از مردم را آغاز کرده اند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از پیش بینی بسته‌های بهداشتی در صندوق‌های اخذ رای این شهرستان خبر داد و افزود: در هر صندوق یک ناظر بهداشتی مستقر شده است.

 

وی تصریح کرد: از صبح امروز در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 150 داوطلب در شهرستان خرمشهر به رقابت می‌پردازند.

 

حیدری با بیان اینکه آرامش و امنیت در تمام شعب اخذ رای خرمشهر حاکم است اضافه کرد: خوشبختانه همه شعب اخذ رای در کمال امنیت و آرامش رای گیری‌های خود را انجام می‌دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است این فرایند در حال انجام است.

 

وی از استقبال قابل توجه و بی نظیر مردم روستاهای شهرستان خرمشهر در شعب اخذ رای خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حد نصاب همه دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شهر و حتی شورا‌های شهر و روستا در این دوره شکسته شود.

 

فرماندار ویژه خرمشهر مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات را بسیار مطلوب برشمرد و خاطر نشان کرد: تا این لحظه مشارکت مردم عالی بوده و امیدوارم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

 

وی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را مایه تضمین امنیت و فخر کشور خواند و تاکید کرد: امید است مردم شهرستان خرمشهر برگ زرینی در تاریخ خرمشهر رقم بزنند که این نیز هم مایه تضمین امنیت جمهوری اسلامی ایران هم مایه فخر و افتخار برای مردم سرافزار خرمشهر خواهد بود.

 

حیدری همچنین به روند رای گیری و شمارش آرا نیز اشاره کرد و ادامه داد: تا ساعت 12 شب طبق قانون مکلف به رای گیری هستیم و بعد از این ساعت شمارش آرا شروع خواهد شد که ابتدا نتایج ریاست جمهوری اعلام می‌شود و بعد از آن وارد شمارش آرای نامزدهای شورا‌ها خواهیم شد؛ البته این مسئله بستگی به شرکت کنندگان دارد هر چه شمار شرکت کنندگان بیشتر و آرا بالا باشد به همان تعداد میزان داوطلب در شورای اسلامی شهر و روستا که 150 نفر داوطلب همزمان است و همینطور پیش بینی می‌شود تعداد رای دهندگان زیاد باشد و طبیعی است زمان بیشتری صرف شمارش آرا شود.

 

وی یاد آور شد: انتظار است همکاران در شعب اخذ رای شمارش آرا را با سرعت بیشتری انجام دهند تا کار تجمیع در فرمانداری انجام می‌شود.

 

کد خبر 1067687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha