ما مرد میدان نبردیم/ رأی ما ادای تکلیف سیاسی است

مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بر ضرورت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کردند و آحاد واجدان شرایط اخذ رأی را به حضور در پای صندوق های رای فراخواندند.

خبرگزاری شبستان_ خراسان شمالی؛ تنی چند از فعالان و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با توجه به قرار گرفتن در روز انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تاکید بر اهمیت حضور در این صحنه سرنوشت ساز، تک تک واجدین شرایط رأی دادن را به اقدامی مجاهدانه و نقش آفرینی در این عرصه فراخواندند.

 

«محمدرضا نگهبان»، مدیر کانون فرهنگی هنری نورالشهدا مسجد سید الشهدا (علیه السلام) شیروان، با بیان اینکه اکنون کشورمان در مهم ترین پیچ تاریخی قرار دارد، اضافه کرد: در شرایطی قرار داریم که  دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با راه اندازی شبکه ها، سایت ها و طرح نقشه های تفرقه انگیز انتخابات پیش رو و مشارکت مردم را زیر سوال می برند و عده ای  نیز خواسته و ناخواسته در داخل آنها را همراهی می کنند.

 

وی تأکید کرد: دشمنان همه با هم به هر قصد و نیتی آمده اند تا ایران عزیزمان را زمین بزنند و به قول سردار دلها، ایران حرم است و وظیفه ما بچه های مساجد این است که ولایت فقیه را تنها نگذاریم و با ترغیب دیگران به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد انقلابی، دلسوز، توان مند و با دغدغه پیروز شویم.

 

نگهبان، نقش کانون های مساجد را بصیرت افزایی و فراخوان حداکثری و انتخاب اصلح  نام برد و گفت: شهدا با نثار خون خود از انقلاب دفاع کردند و اینک نوبت ماست تا با رای خود و انتخاب فرد اصلح پای انقلاب بمانیم و امیدوار باشیم تا ریشه فساد خشکانیده شود و اهداف و آرمان های امام و رهبری در این مرز و بوم  جاری شود.

 

«نجفعلی تاتار» مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه  مسجد جامع روستای اسفید اسفراین هم گفت: حرف دل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم به خصوص سردار دلها، حاج قاسم عزیزمان و مدافعان حریم ولایت، میدان جنگ و نبرد با استکبار جهانی بود و هنوزهم جنگ ادامه دارد و وظیفه شرکت در انتخابات و انتخاب دولت کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی برعهده تک تک ماست.

 

«زهرا براتی» مدیرکانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین نیز اظهارداشت: در نظام مردم سالاری دینی همه مردم با شرکت در انتخابات فردای کشورشان را می سازند وسرنوشت کشورشان را با همین انتخاب های درست رقم میزنند و مردم با شرکت در انتخابات نقشه ها و امیدهای دشمن رو ناامید می کنند.

 

وی حضور در انتخابات  را یک وظیفه دینی عنوان کرد و افزود: چون مسجد سنگر و مأمن و بزرگترین پایگاه اجتماعی و فرهنگی و دینی و سیاسی بوده و اعضای مسجد و کانون های فرهنگی وهنری در همه عرصه ها یار و پشتیبان نظام بوده اند و در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنانی خواهند زد که هرروز برای این ملت رنجدیده، نقشه های شوم می کشند و با انتخاب اصلح، آینده خوبی برای کشور رقم می زنند.

 

«زهرا انصاری»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام  حسن مجتبی (علیه السلام) روستای گسک از توابع اسفراین  نیز اعلام کرد: رأی می دهم برای پاسداری از ولایت فقیه، آینده کشورم و ادامه راه شهیدان و تداوم راه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و این مهم را وظیفه شرعی و ملی خود می دانم.

 

وی نقش کانون ها را مبلغ و تبیین کننده این موضوع مهم عنوان کرد و افزود: تبیین درست همیشه وهمه جا بهترین و مهمترین نقش را ایفا کرده اند وان شاء الله ازاین پس هم این نقش پررنگ تر و تاثیرگزارتر خواهد شد.

 

«غلامرضا مکرمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) شیروان با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات 1400 به برنامه های این کانون در این بار اشاره کرد و گفت:  برگزاری کلاس بصیرتی برای نمازگزاران به مدت 12شب، برگزاری مسابقه از کتاب بصیرتی انتخابات ویژه بسیج و اعضای کانون، ارشاد لسانی با موضوع انتخاب درست توسط حجت الاسلام قنبر زاده امام جماعت مسجد،  پخش کلیپ  با هدف بصیرت افزایی نمازگزاران  و فعالان مسجدی از اهم اقدامات این کانون برای حضور حداکثری افراد پای صندوق های رأی بوده است.

 

«حجت الاسلام الهی» مدیر کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) منطقه حصار شیرعلی  بجنورد نیز حضور در انتخابات را وظیفه شرعی آحاد واجدین شرایط نام برد و گفت: باید در حمایت و پیروی از نظام و ولایت فقیه و تداوم راه  شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم  از جمله شهید والامقام سردار سلیمانی، در این انتخابات شرکت کنیم و مروج این امر مهم باشیم.

 

«زهرا هاشمی» مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قائم شهرک گلستان بجنورد  نیز در تاکید بر اهمیت حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات، جمله معروف شهید سلیمانی که ایران حرم است را بیان کرد و گفت:  ما مدافعان حرم وهر کدام از این رأی ها تیری است برقلب دشمنان ما که مدام نه به انتخابات را تبلیغ می کنند.

 

«حجت الاسلام نوباغی»، مدیر کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (علیه السلام) گرمه در مورد  انتخابات گفت: انسان همواره در معرض انتخاب در زندگی قرار دارد و آنچه که اهمیت دارد، انتخاب اصلح است.

 

«محمد کاظم زاهدی» هنرمند مسجدی و از فعالان کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان  شهرستان مانه و سملقان  با عنوان اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بر تمامی ما واجب است، گفت: انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد  چرا که شرکت در انتخابات و سهیم شدن در تصمیم گیری کشور در کنار تقویت هویت ملی، موجب اقتدار روز افزون نظام در میان هجمه های دشمنان خواهد شد.

 

«میلاد قربانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد گفت: اهمیت حضور در انتخابات در این دوره باتوجه به مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی دشمنان می تواند ضمن تعیین سرنوشت چهارساله  مشروعیتی دوباره به نظام در جنبه داخلی وخارجی بدهد.

 

«حیدر آذرسا» مدیر کانون فرهنگی هنری  شهید آذرسا مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) بجنورد با عنوان اينکه بهترين کارهايي که مي توان در زمينه حضور مردم در انتخابات انجام داد را بالا بردن اميد و انگيزه از طرف رسانه ها عنوان کرد  و افزود: روشنگري و آشنا کردن مردم با اهداف دشمنان و در مقابل تبيين و بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي  به حضور پر شور مردم کمک مي کند.

 

«سجاد سالاری» مدیر کانون فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  نیز گفت:  حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات باعث می شود هم اتکای حکومت و ارکان مختلف کشور بر آراء بیشتر شود وهم نقش بازدارندگی در مقابل خطرات موجود در وضع پر آشوب منطقه ای داشته باشد و بتواند نقش محافظتی در مقابل خطرات امنیتی و غیر امنیتی که ممکن است کشور را تهدید کند، ایفا نماید.

 

«امین حقانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) اسفراین با بیان اینکه  متأسفانه گاها مشاهده می شود بعضی از دوستان که از عملکرد برخی مسئولان گلایه مند هستند، نسبت به شرکت در انتخابات کم لطفی می کنند، افزود: اگر با نیت خیر و الهی و با شناخت حق و  باطل بجای اینکه به شخص رای بدهیم به حق رأی بدهیم هیچ وقت از انتخاب  خود پشیمان نمی شویم حتی اگر شخص مورد نظر با وسوسه شیطان از راه حق خارج شود.

 

«سیدمحمد مرتضوی» مدیر کانون فرهنگی و هنری ثارالله  مسجد امام حسین (علیه السلام) هم با استناد به آیات متبرکه قرآن کریم با عنوان اینکه انسان آگاه برای تامین سعادت خود با اتکا به عقل انتخاب اشتباه نمی کند و اصلح را انتخاب می کند، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و مهم خواند.

 

«هاجر السادات هاشمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان نیز در این باره شرکت در انتخابات را لبیک به ندای رهبری و تداوم راه شهدا  دانست و گفت: همه تلاشمان را به کار برده و میبریم تا شاهد حضور حداکثری افراد در این عرصه باشیم.

 

«زهرا نوری»، رابط فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) روستای قلی شهرستان جاجرم با بیان اینکه اصل همانا تشکیل دولت انقلابی است و افراد، فرع قضیه هستند، انتخاب اصلح و بر حق را مورد توجه قرار داد.

 

«علی ریحانی» از فعالان مسجدی و عضو کانون شهید رستمعلی نوری بجنورد نیز گفت: ما در انتخابات مختار به انتخاب آزاد هستیم؛ نه انتصابی وجود دارد و نه اجباری ما وظیفه داریم به حکم شرعی خود عمل کنیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، به فردی که اصلح است، رأی دهیم.

 

«بهزاد داورپناه» مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام)  اسفراین هم اظهارکرد: انتخابات به اندازه انقلاب اسلامی مهم است چرا که سرنوشت یه ملت رقم می خورد و انتخابات ابزار قدرت است و نشانه زنده بودن یک حکومت و یک کشور است.

 

حجت الاسلام «علی ابراهیمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور اسفراین، انتخابات را یک پدیده بسیار مهم برای تحقق آرمان‌های انسانی و آزادی خواهی دانست و گفت: انتخابات یک فرصت بزرگ برای ملتی که به دنبال عدالت تعالی است و ظرفیت بزرگ فوق العاده برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور است.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1067689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha