۱۳۰ گزارش مردمی تا عصر روز انتخابات به هیئت بازرسی استان کرمان واصل شد

صالحیان گفت: امروز در سامانه سامد بیش از ۱۰۰ تماس و ۳۰ گزارش از تخلفات انتخاباتی ثبت شده که به همه آنها رسیدگی، صحت و سقم آنها بررسی و مشکل برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر تاج الدین صالحیان، عصر جمعه(28 خرداد) در نشست خبری ضمن قدردانی از رسانه ها که در کنار مجموعه برگزارکنندگان انتخابات حضور دارند؛ گفت: جدای از هیئت نظارت و اجرایی در انتخابات؛ هیئت بازرسی نیز حضور دارد و وظیفه آن نظارت بر حسن اجرای انتخابات  است.

 

رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به تشکیل این ستاد از اسفندماه سال گذشته و به تبع آن هیئت های بازرسی شهرستان ها که در زمانبندی مشخص وزارت کشور تشکیل شده؛ افزود: علاوه بر یک ناظر در همه دو هزار و 842 شعبه اخذ رأی، میانگین هر 15 صندوق یک سربازرس و هر شهرستان یک بازرس ویژه و در بعضی شهرها مثل کرمان بیشتر است.

 

وی گفت: گزارش تخلفات از طریق تلفن 111 سامد،  فاکس 32221550 و مراجعه حضوری به ساختمان شماره دو استانداری آماده دریافت گزارش و تخلفات انتخاباتی است و هیئت بازرسی تا پایان اعلام رسمی انتخابات به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

صالحیان ادامه داد: امروز در سامانه سامد بیش از 100 تماس و 30 گزارش ثبت شده که به همه اینها رسیدگی، صحت و سقم آنها بررسی و مشکل برطرف می شود.

 

وی با بیان اینکه بیشترین تلفن ها از نرماشیر و زرند و کرمان بوده، ادامه داد: این گزارش ها مربوط به کمبودها و تخلف و مسائلی است که انتخابات را با اخلال مواجه می کند.

 

رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان اعلام کرد: یکی از بازرسین انتخابات به نام علی بهزادی گودری، صبح امروز در مسیر رسیدن به شعبه سیار شماره 8 دچار سانحه رانندگی شد و متأسفانه جان باخت.

 

وی با بیان اینکه این بازرس متولد سال 1368 و دارای یک فرزند سه ساله است؛ ضمن تسلیت این حادثه غمبار گفت: با توجه به اینکه وزارت کشورهمه بازرسین را روز اخذ رأی  بیمه می کند، پیگیر حق و حقوق وی هستیم.

 

 

 

کد خبر 1067695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha