حضور مردم در انتخابات بیانگر شکوه انقلاب و پاسداری از خون شهدا است

حجت الاسلام صالحی گفت: حضور مردم در انتخابات بیانگر شکوه انقلاب و پاسداری از خون شهدا و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمنان نظام و در راس آنها آمریکای جنایتکار ضربات زیادی بما زدند و مردم ما را آزردند، اما ابهت آنها را فرو ریختیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه  افزورد: در طی سالیان متمادی هیچکس توان رویارویی مستقیم با آمریکا را نداشت اما ما با موشک باران پایگاه شان، هیمنه آنها را شکستیم و ثابت کردیم جوانان ایران اسلامی از هیچ چیزی نمی ترسند و با توان خود در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

 

وی خاطر نشان کرد:انتخابات سال ۱۴۰۰یکی از حساس ترین انتخابات ها در تاریخ ایران است و وظیفه همه ما بصیرت افزایی و تشویق آحاد مختلف به حضور در انتخابات است زیرا هر برگ رای تایید نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات شکوه نظام اسلامی و پاسداری از خون شهداء است و همانگونه که شهید سرافراز ما سردار سلیمانی فرمود که جمهوری اسلامی حرم است، بنابراین هرکس که در این انتخابات حساس شرکت کند قطعا مدافع حرم خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: خوشبختانه مشارکت مردم هم تا به این لحظه بسیار پرشور بوده و هرچه به ساعات پایانی انتخابات نزدیک تر می شویم، این مشارکت افزایش پیدا می کند . ناامیدی دشمنان بیشتر خواهد د.

 

کد خبر 1067696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha