شهروندان رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

موسوی با بیان اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای لحاظ شده گفت: به جهت جلوگیری از تجمع در ساعات پایانی اخذ رای از شهروندان عزیز درخواست دارم که رای گیری خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

«سید زین العابدین موسوی» عصر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه انتخابات این دوره با تمام ادوار فرق می کند اظهار کرد: به واسطه تمامی فشارها، تهدیدات و مشکلات قطعا نتیجه این انتخابات هرچه باشد باعث افتخار نظام خواهد بود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: قطعا حماسه حضور رقم خواهد خورد و مردم عزیز و ولایتمدار ایران به دعوت رهبر فرزانه خود لبیک می گویند و پای صندوق های رای خواهند آمد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم هم دولت برآمده از آرای ملت و هم شورای اسلامی شهر و روستای انتخاب شده از رای مردم آبادان بتوانند در مسیر آبادانی و پیشرفت مملکت اقدامات مناسبی انجام دهد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان با بیان اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای لحاظ شده است تاکید کرد: به جهت جلوگیری از تجمع در ساعات پایانی اخذ رای از شهروندان عزیز درخواست دارم که رای گیری خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

 

کد خبر 1067700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha