ارادت به ولایت و شهدا، مردم زابل را به میدان انتخابات کشاند

فرماندار زابل با بیان اینکه ۴۱۸ شعبه اخذ رای، آرای مردم سیستان را جمع آوری می کنند، گفت: ارادت به ولایت و شهدا مردم زابل را به میدان انتخابات کشاند.

«عباسعلی ارجمندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: 418 شعبه اخذ رای در منطقه سیستان کار جمع آوری آرای مردم را انجام می دهد که از این آمار سهم شهرستان زابل 126 صندوق است.

 

فرماندار زابل با اشاره به اینکه حضور حداکثری مد نظر رهبری در زابل رقم خورده است، ادامه داد: مردم منطقه سیستان به نیابت از شهدا به خصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمدند.

 

ارجمندی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که مردم زابل برگ زرین دیگری ثبت و ضبط خواهند کرد و به یاوه گویی های استکبار جهانی پاسخ دندان شکن خواهند داد.

 

وی افزود: مردم حوزه سیستان به واسطه ولایتمداری خودشان در انتخابات حضور پیدا کردند زیرا که مردم سیستان  به این بصیرت و نگاه بلند رسیده اند که سرنوشت آنها از صندوق های اخذ رای رقم می خورد.

 

فرماندار زابل با اشاره به اینکه صندوق سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی در زابل پیش بینی شده است، ادامه داد: اعضای شعب اخذ رای آموزشهای لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی دیده اند.

کد خبر 1067742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha